جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۱

اطلاعیه وزارت نیرو: مردم قبض جدید برق را پرداخت نکنند

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب: 355610
وزارت نیرو با صدور اطلاعیه مهمی اعلام کرد: تمام قبض‌های صادر شده از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۹۲ تا ۲۵ فروردین‌ماه سال‌جاری از درجه اعتبار ساقط است و قبوض اصلاح شده با عنوان اصلاحیه صورت‌حساب برای مشترکان ارسال خواهد شد.
اطلاعیه وزارت نیرو: مردم قبض جدید برق را پرداخت نکنند
به‌گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه صادر شد، آمده است: همان‌گونه که مشترکان محترم برق استحضار دارند، در اسفندماه پارسال به وزارت نیرو اجازه داده شد تعرفه برق مصرفی تمام مشترکان را 24 درصد افزایش دهد. متاسفانه در محاسبه قبوض جدید برخی از مشترکان، اشتباه‌هایی صورت گرفته که لازم است اصلاح شود.

در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از دریافت‌کنندگان این قبوض، تصریح شده است: به آگاهی مشترکان می‌رساند تمام قبض‌های صادر شده از تاریخ 20 اسفندماه 92 تا 25 فروردین‌ماه سال‌جاری از درجه اعتبار ساقط است و قبوض اصلاح شده با عنوان اصلاحیه صورت‌حساب برای مشترکان ارسال خواهد شد.
براساس اعلام وزارت نیرو، در صورتی که برخی از مشترکان قبض‌های یادشده را تاکنون پرداخت کرده‌ باشند، در قبض دوره بعد اصلاح‌های لازم صورت خواهد گرفت و مبالغ اضافی پرداخت شده از صورت‌حساب بعدی آنان کسر خواهد شد.

پیش از این خبرگزاری تسنیم از افزایش 34 تا 90درصدی قیمت برق در 7 پله مصرفی با صدور قبض‌های جدید خبر داده و اعلام کرده بود، در حالی وزارت نیرو متوسط افزایش قیمت برق از اول بهمن 92 را 24 درصد اعلام کرده بود که با صدور اولین قبض برق در سال جدید مشخص شد قیمت هرکیلووات ساعت برق در 7 پله مصرفی از 34 تا 90 درصد گران شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هر روز تدبیری از راه می رسد
حتما حتماااا
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
نوش داروی بعد از مرگ سهراب!
کاظم
اینا فکر کردن تو اداره ان که یک کاغذ میچسبونن به تابلوی اعلانات!!! اطلاعیه میدن که قبض برق رو پرداخت نکنن! خوب مگه نمیتونن رو قبض بعدی بیارن بدهی قبلی رو؟! عجب تدبیری!
United Kingdom
کا دمت گرم تا حالا هر کی می خواست پرداخت کنه ، پرداخت کرده شما هم از ای اشتباها کمتر بکنین تا اینقدر تن درختا نلرزه با صدور این قبوض کاغذی
نمی توانی یک قبض درست دست مردم بدهی
ایا هزینه قبوض چاپ شده از افراد خاطی که این گونه باعث شرمندگی و عذزخواهی وزارت نیرو گردید اخذ میگردد
اونیکه پرداخت کرده چی حالا اگه پرداخت نمیکردن برقش و قطع میکردن
م
Iran, Islamic Republic of
عجب مسئولینی دارد کشور ما اصراف یعنی چه
امروز 29فروردین است قبض را چاپ نکنید
محسن
واقعا این خواننده های جهان عجیبن وقتی جهان نیوز با آبو تاب از گرون شدن قبض می نویسه از خوشحالی می ترکن، وقتی وزیر نیرو می گه اشتبه شده می گن کاری بلد نیستند، همون احمدی نژاد براتون خوب بود که همه چیزارو 5 برابر کرد کسی ازش کوچکترین انتقادی می کرد می گفتین سیاهنمایی
چیا
دولت تضعیف