پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بنیادمسکن مسئول ساخت مسکن‌اجتماعی

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 355214
وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به سیاست‌های مقام معظم رهبری مبنی به توجه به اقشار محروم و کم درآمد جامعه، از بنیاد مسکن می‌خواهم ‌ساخت مسکن اجتماعی برای اقشار کم درآمد و محروم جامعه را برعهده بگیرد‌.
به گزارش جهان، علی آخوندی امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی میرجاوه در گفت‎وگو با فارس اظهار داشت: هدف از این سفر برطرف کردن مشکلات و معضلات پایانه مرزی شهرستان میرجاوه است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بیش از یک میلیون تن صادرات از پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه صادرات از پایانه مرزی میرجاوه فعال است، اذعان داشت: و در زمینه واردات نیز ۲۰۰ هزار تن برنج و سیب زمینی به کشور وارد شده است.

وی در زمینه مسکن مهر نیز ادامه داد: با توجه به سیاست‌های مقام معظم رهبری مبنی به توجه به اقشار محروم و کم درآمد جامعه، از بنیاد مسکن می‌خواهم ‌مسکن اجتماعی برای اقشار کم درآمد و محروم جامعه را بر عهده بگیرد‌ تا با همکاری شهرداری‌ها و مسکن و شهرسازی حرکتی برای اقشار کم‌درآمد داشته باشیم.

آخوندی در زمینه توسعه پایانه‌های مرزی استان، افزود: از موقعیت هم‌مرزی با دریای عمان حداکثر استفاده را خواهیم کرد.

وی بیان داشت: طرح‌های خوبی برای توسعه بندر شهید بهشتی داریم که فردا توسط رئیس جمهور اعلام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی اقدامات خوبی در بحث راه، راه‌آهن، دریا و هوایی در سیستان و بلوچستان در ‌حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *