پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

گفت‌وگو با خبرسازترین هموطن مسیحی

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 425711
خبرسازترین هموطن مسیحی هفته‌های اخیر با تشریح جزئیاتی از ماجرای درگیری مأموران پلیس پایتخت با وی و تقدیر و تشکر از نماینده مردم تهران و فرمانده ناجا، از چرایی گذشت خود از عاملان این حادثه گفت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در پی انتشار خبر برخورد فرمانده نیروی انتظامی با سرکلانتر، رئیس کلانتری و سه تن از مأموران نیروی انتظامی پایتخت به‌دنبال درگیری آن‌ها با یکی از هموطنان ارمنی کشور، خبرگزاری تسنیم گفت‌وگویی خواندنی را با این هموطن ارمنی انجام داده است؛ گفت‌وگویی که شاید جزئیات درگیری در این حادثه، کم‌اهمیت‌ترین بخش آن است و نگاه وی به برخورد قاطع فرمانده ناجا، پیگیری‌های احمد توکلی و نوع تلقی وی از مجازات عاملان این حادثه، حکایتی باشد خواندنی‌تر از اصل ماجرا... .

رافیک تِرُسیان که جمله «نمی‌خواستم و نمی‌خواهم در این حادثه هیچ کسی آسیب ببیند» ترجیع‌بند کلامش بود، با تأکید بر اینکه «هنوز نمی‌داند چرا آن حادثه رخ داده و به این سمت و سو پیش رفته است»، میان تقدیر و تشکرش از احمد توکلی، سردار اشتری و بازرسی ناجا، از ماجرای شنیدنی رفاقتش با پسر جوانی گفت که از قضای روزگار یک روحانی مسلمان شش‌دانگ است؛ رفاقتی که باعث شده «رافیک» ۵۳ساله، وی را از معدود دوستانش بداند که گپ زدن با او میان مشغله روزانه‌اش، وی را آن‌قدر سر ذوق می‌آورد تا در خلال گپ و گفت‌شان، چای و بستنی هم یکدیگر را میهمان کنند.

رافیک در این گفت‌وگو با تشریح جزئیاتی جدید از حادثه مذکور، از چرایی گذشت خود از عاملان این حادثه می‌گوید؛ بخششی که امیدوار است با بخشش ملت ایران و گذشت فرماندهان ناجا از خاطیان این ماجرا، طعم شیرین این گذشت را دوچندان کند.

مشروح این گفت‌وگوی خواندنی شنبه هفته آینده منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Norway
تنها جایی که عدالت رعایت شد .
چه میشد با دزدان میلیاردی همه بدون مصلحت اندیشی همین برخورد میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟