جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

برنامه‌های کودک شبکه دو در ماه رمضان

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 425018
علی زارعان گفت: برنامه‌های کودک شبکه دو در ماه مبارک رمضان امسال اعلام شد.
به گزارش جهان، علی زارعان، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: تمام برنامه‌های کودک در یک اتاق فکر با حضور متخصصان رسانه و روان‌شناسان بررسی می‌شود چرا که کار کودک را نمی‌توان بدون روان‌شناسی انجام داد.

وی افزود: برنامه‌های گروه کودک و نوجوان باید در قالب بازی و لذت تماشا باشد و مفهوم آموزش و تفریح را نمی‌توان از هم جدا کرد و این دو در هم تنیده است.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما لیستی از برنامه‌های گروه کودک و نوجوان شبکه دو در ماه مبارک رمضان امسال در اختیار ما قرار داد که به شرح ذیل است:

«نوسفران» یک برنامه‌ی ۳۰ قسمتی است که هر قسمت آن ۶۰ دقیقه به طول می‌انجامد. این برنامه ۳ بامداد سحرگاهان پخش خواهد شد.

«نوسفران»، در واقع به نوعی ادامه‌ی برنامه‌ی «سحر اولی‌ها» است با این تفاوت که جامع‌تر و بزرگ‌ است و کودک و نوجوان را در آغوش خانواده می‌کشاند.

اجرای این برنامه بر عهده‌ی «سید جواد هاشمی» چهره‌ی شناخته شده و محبوب تلویزیون است.برخی از آیتم‌های این برنامه تولید شده و بعضی در دست تولید است . این برنامه تلفیقی از آیتم‌های متفاوت در فضاهای بازی چون شمال کشور، کویر و مکان‌ةای دیدن و جذاب ایران و هم‌چنین آیتم‌های زنده است.

«محله‌ی گل و بلبل» ویژه‌ برنامه‌ی کودکان و نوجوانان با اجرای عمو پورنگ است که حدود ۵ ماه است پیش تولید آن شروع شده است و به زودی به مرحله‌ی تولید می‌رسد. این برنامه در ۹۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و هر شب حدود ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

برنامه «بهشت» به تهیه‌کنندگی لیلا مردانیان یک برنامه‌ی ترکیبی است و آیتم و پلاتوهای مختلفی را در بردارد که بعضی از آن‌ها آماده هستند و برخی دیگر در دست تولید و طراحی هستند.

برنامه «دست‌های من» به تهیه‌کنندگی « محمد زارعان » به روی آنتن خواهد رفت و در حال حاضر در دست تولید است. بعد از ظهرها هم ۱ ساعت برنامه‌ی کودک خواهیم داشت.

«کلاه قرمزی» که پربیننده‌ترین برنامه انتخاب شده در روز « عید فطر » ویژه برنامه دارد.این برنامه از قبل تولید شده و آماده‌ی پخش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *