پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تهراني‌ها منتظربرف و باران باشند

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 154415
سازمان هواشناسي اعلام كرد: با ورود سامانه بارش به نيمه غربي كشور از بعدازظهر در نوار و نيمه غربي كشور شاهد بارندگي‌هستيم كه بارش‌ها در مناطق مرتفع به صورت بارش برف است و اين بارش‌ها ازچهارشنبه تهران را فرا مي‌گيرد. 

به گزارش خبرگزاري ايلنا، بنابر اعلام سازمان هواشناسي جو پايداري كه اكثر نقاط به ويژه شهرهاي صنعتي را چند روزي فراگرفته است امروز بعدازظهر با ورود سامانه بارش به غرب كشور به پايان مي‌رسد.
با ورود سامانه بارش به نيمه غربي كشور از بعدازظهر در نوار و نيمه غربي كشور شاهد بارندگي هستيم كه بارش‌ها در مناطق مرتفع به صورت بارش برف است.
بنابر اين گزارش شدت بارش‌ها از كردستان به سمت استان‌هاي جنوبي و كرمانشاه و ايلام و بخش‌هاي شمالي خوزستان و همدان رو افزايش است و از روز پنجشنبه جنوب استان آذربايجان غربي نيز به اين مناطق اضافه مي‌شود. 

اين گزارش مي افزايد: در روز چهارشنبه استان‌هاي چهارمحال و بختياري و كهكيلويه و بويراحمد از بارش‌هاي قابل توجهي بهره‌مند مي‌شوند.
در تهران نيز از چهارشنبه شب بارش‌ها آغاز مي‌شود كه بارش‌ها به صورت برف و باران است كه البته بيشترارتفاعات استان تهران را فرا مي‌گيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *