پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

جبهه متحد مستقلین اعلام موجودیت کرد

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 424712
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از اعلام موجودیت جبهه متحد مستقلین خبر داد.
به گزارش جهان، حجةالاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: جبهه متحد مستقلین با عضویت ۵۰ حزب از جمع کثیری از اعضا، جمعیت‌ها و تشکل‌های سیاسی اعلان موجودیت کرد.

وی ادامه داد: قدرت‌الله حشمتیان عضو هیئت رئیسه کانون نمایندگان ادوار و دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی به عنوان رئیس، علی فایضی دبیرکل کانون همبستگی فرهنگیان ایران به عنوان نایب رئیس، محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات به عنوان سخنگو، علی متانی به عنوان دبیر، اسماعیل ابراهیمی دبیرکل جمعیت اصلاح و تدبیر به عنوان خزانه‌دار، جعفر خدا قلی‌زاده به عنوان بازرس اول و روزبه مشکین خط به عنوان بازرس دوم هیئت رئیسه موقت جبهه متحد مستقلین انتخاب شدند.

فومنی یادآور شد: از احزاب مستقل کشور دعوت می‌کنیم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و قانون اساسی به این جبهه بپیوندند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این جبهه التزام به قانون اساسی، اسلام، قران و آرمان‌های امام و رهبری و شهدا را اعلام می‌کنند و تبعیت از مقام معظم رهبری که فرمودند خیر دنیا و آخرت شما در این است که آزاد و مستقل باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *