جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

واکنش ملک سلمان به انفجارمسجدشیعیان

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب: 424316
ملک سلمان پادشاه عربستان روز یکشنبه نسبت به بمب گذاری در یک مسجد شیعیان در شرق این کشور ابراز تالم کرد و وعده داد که عاملان این اقدام تروریستی مجازات خواهند شد.
به گزارش جهان به نقل از رویترز، خبرگزاری رسمی عربستان به نقل از پادشاه این کشور گزارش داد: هر فردی مرتبط با این حمله به دست عدالت سپرده می شود.

سلمان در پیامی به «محمد بن نایف» ولیعهد و وزیر کشور عربستان نوشت: ما از شدت و قباحت این جنایت تروریستی متالم هستیم ؛ این جنایت مغایر با ارزش های اسلامی و انسانی است.

رویترز در ادامه نوشت: این اظهارات در حالی است که گروه داعش مسئولیت بمب گذاری مزبور را به عهده گرفته و اظهارات روز یکشنبه پادشاه عربستان ، بیانیه ای آشتی جویانه همزمان با شدت گرفتن نزاع های فرقه ای در منطقه است.

حمله انتحاری روز جمعه به مسجد القدیح در منطقه قطیف در شرق عربستان ۲۱ کشته و ده ها مجروح بر جا گذاشت.

پیش از این ، منصور الترکی سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان اعلام کرده بود که عامل انتحاری جنایت انفجار تروریستی هنگام نماز جمعه در مسجد امام علی(ع) شهرک القدیح استان قطیف در شرق این کشور، یک تبعه سعودی است.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لعنت بر ال دروغ