شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مزایده باشگاه راه‌آهن برنده‌ای نداشت

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 372710
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن می‌گوید حمید استیلی دیگر مالک این باشگاه نیست و قوه قضائیه در مورد آینده باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه راه‌آهن می‌گوید حمید استیلی دیگر مالک این باشگاه نیست و قوه قضائیه در مورد آینده باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند.

صادق رئیسی ‌کیا پس از جلسه مزایده فروش باشگاه راه‌آهن به نمایندگان دادستان گفت: طبق آگهی‌ که روز گذشته در روزنامه همشهری منتشر شده بود امروز از ساعت ۱۴:۰۰ در محل شرکت سورینت قشم مزایده‌ای در مورد فروش باشگاه راه‌آهن برگزار شد.

وی درباره نتایج این مزایده نیز گفت: مزایده برنده‌ای نداشت. امروز تنها خریدار آقای بهنام ابوالقاسم‌پور بودند که به نمایندگی از آقای استیلی در این جلسه شرکت داشتند و پیشنهاد خود را مبنی بر خرید به مبلغ ۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان ارائه کردند اما به خاطر اینکه قیمت کارشناسی‌ای که دادستانی اعلام کرده بود ۱۲ میلیارد تومان بود در نتیجه مزایده هیچ برنده‌ای نداشت.

رئیسی‌کیا در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه تکلیف مالکیت باشگاه چه خواهد شد، گفت: مالکیت باشگاه در حال حاضر در اختیار قوه قضائیه است و آقای استیلی نیز تنها به عنوان سرمربی در کنار ما خواهند بود.

وی ادامه داد: قرار بر این شده آقای استیلی دیگر هیچ هزینه‌ای را برای باشگاه انجام ندهد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: قرار است امشب از سوی دادستانی برنامه‌ای برای پرداخت هزینه‌ها به من ارائه شود تا هزینه‌های جاری باشگاه از سوی دادستانی پرداخت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است امروز جلسه‌ای با آقای استیلی برگزار کنم و نتایج این جلسه را خدمتشان ارائه دهم تا در مورد آینده تصمیم‌گیری کنند. آقای استیلی دیگر مالک باشگاه راه‌آهن نیستند و قرار است درباره‌ی پرداخت هزینه‌هایی که ایشان انجام داده‌اند با دادستانی جلسه‌ای بگذارد و صحبت کن.د البته باید بگویم از ابتدا نیز قرار نبود آقای استیلی برای این باشگاه هزینه‌ای را انجام دهد اما با توجه به اینکه خودشان خواستند بازیکنان را در تیم نگه دارند هزینه‌هایی را برای باشگاه انجام دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *