پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

قیمت گوشت گوسفندی در قصابی‌ها

يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 282611
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی از کاهش قابل توجه مصرف گوشت گوسفندی در فروردین امسال خبر داد و گفت: از اواسط اسفندماه سال گذشته نه‌تنها قیمت گوشت گوسفندی افزایش نیافته، بلکه هر کیلوگرم آن با کاهش 500 تا هزار تومان روبه‌رو بوده است.
قیمت گوشت گوسفندی در قصابی‌ها
به گزارش جهان، علی‌اکبر ملکی در گفت‌وگو با اقتصادپرس با اشاره به قیمت مواد پروتئینی در بازار، اظهار داشت: نرخ گوشت گوسفندی طی ماه‌های گذشته از ثبات نسبی برخوردار بوده است.رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت گوسفندی با قیمت 33 هزار و 500 تومان به قصابی ها ارائه می‌شود که با احساب سود 10 درصدی، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. همچنین هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه و بدون دنبه در قصابی‌ها با نرخ 27 هزار تومان تا 27 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود و در صورتی که قصابی‌ها بیش از این مبلغ دریافت کنند، تخلف خواهد بود.
 
ملکی با اشاره به کاهش قابل توجه مصرف گوشت گوسفندی در فروردین امسال، تصریح کرد: رشد هزینه‌ها در ایام عید باعث افت قدرت خرید مردم شد.
 
وی با بیان این‌که هم‌اکنون نهاده‌های دامی با قیمت‌های بالا خریداری می‌شود، یادآور شد: هر کیلوگرم جو و یونجه 700 تا 800 تومان قیمت دارد. این قیمت‌ها در حالی است که به علت نبود ذخیره کافی از علوفه‌های دامی، تمامی نهاده‌ها از طریق واردات تامین شد.
 
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی پیش‌بینی کرد که با وجود بارندگی‌هایی که در فروردین امسال وجود داشت، قسمتی از نهاده‌های از طریق تولید داخلی تامین شود و نیاز به واردات کاهش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *