جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

دور جدید فعالیت عرفان حلقه

شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 138116
اخيراً ثبت نام و برگزاري دور جديد کلاسهاي عرفان حلقه يا عرفان کيهاني که جزء عرفانهاي کاذب و نوظهور می باشد در برخی از شهرها آغاز شده است.

به گزارش رجانيوز به نقل از جنبش سرخ حسینی، اخيراً ثبت نام و برگزاري دور جديد کلاسهاي عرفان حلقه يا عرفان کيهاني که جزء عرفانهاي کاذب و نوظهور می باشد جهت افراد مبتدي در برخی از شهرها از جمله شيراز آغاز گرديده و گفته می شود حتی در برخی از اين کلاسها حدود 500 نفر ثبت نام نموده اند. قابل ذکر اینکه اين دوره از کلاس ها در شش جلسه برگزار شده و هزينه آن مبلغ 50 هزار تومان مي باشد و برخی مباحث مطرح شده در اين دوره ها عبارتند از:

1- انکار برخي از اعتقادات ديني از جمله عالم برزخ و تفسير به رأي احکام اسلامي
2- تاثير گذاري انرژي کيهاني بر شخصيت افراد
3- نحوه ارتباط گيري با افراد از طريق انرژي کيهاني و انتقال با تماس بدني و يا به صورت تله پاتي ( ارتباط از راه دور)
4- معرفي قدرت ماوراء طبيعي تحت عنوان شبکه شعور کيهاني (در اين کلاسها جهت جذب افراد مذهبي اين قدرت را خدايي و برگرفته از قدرت ائمه معصومين (ع) معرفي مي کنند. )
5- ارتباط با ارواح ، احضار ارواح و وارد نمودن روح در بدن بيماران

گفته می شود از بين شرکت کنندگان افرادي جهت دوره هاي بعدي گزينش مي شوند ، اين موسسه بصورت سازمان يافته از سال 85 در شهر شيراز و تحت نظر موسسه مرکزي تهران فعاليت دارد .

يکي از ترفندهاي این عرفان های کاذب جهت جذب افراد مذهبي ، برطرف نمودن شبهات ديني و آشنا نمودن آنها با اسلام واقعي مي باشد که از همين طريق تاکنون موفق به جذب تعداد زيادي از جوانان مذهبي و افراد تحصيل کرده که بعضاً در ادارات دولتي مشغول به کار مي باشند ، گرديده اند .

تعدادي از افراد قديمي اين گروه نيز به صورت کارواني جهت کسب انرژي کيهاني و مداواي بيماري هاي صعب العلاج به خارج از کشور ( هند و دبي ) مسافرت نموده و بعضا اعلام ميدارند که پس از کسب انرژي هاي کيهاني و فرا درماني از اساتيد خارج، به درجه استادي رسيده اند و قادر به درمان بيماريهاي صعب العلاج و روحي رواني مي باشند.

لازم به ذکر است در برخی جلسات خصوصي اعضاي اصلي ساير عرفانهاي غربي و هندي نیز حضور دارند.

يکي از راههاي تهديد نرم در بين گروههاي مذهبي ايجاد شبهه در عقايد ديني آنها و معرفي اسلام در قالب فرهنگ غرب مي باشد که نتيجه آن تغيير هويت و استحاله ديني و فرهنگي است که در آينده مي تواند زمينه ساز شکل گيري تهديدات سخت دشمنان باشد ، لذا مي طلبد با معرفي عرفانهاي ناب و اصيل اسلامي و شيعي و با ايجاد جذابيت و ارائه آن به جوانان از انحراف آنها توسط افراد فرصت طلب ممانعت به عمل آورند.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *