جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

کشف نیم تُن تریاک در بزرگراه همت

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 378219
صبح امروز یک محموله ۵۰۰ کیلوگرمی تریاک از یک وانت پیکان در اتوبان همت کشف شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سایت پلیس در گزارشی از کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سوی عوامل پلیس راهور در بزرگراه همت خبر داد.

سرهنگ تیمور حسینی - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ - نیز در گفت‌وگو با ایسنا جزئیاتی بیشتر از این عملیات را تشریح کرد و گفت: حوالی ساعت پنج صبح امروز مأموران گشت پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده پل کن در بزرگراه همت به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند و دستور توقف آنرا صادر کردند اما راننده این خودرو بدون اعتنا به هشدارهای پلیس اقدام به فرار کرد.

وی افزود: عملیات تعقیب و گریز میان این خودرو و مأموران پلیس انجام شد. سرانجام پس از گذشت حدود ۱۰ دقیقه، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی موفق به متوقف کردن خودروی وانت پیکان شدند اما راننده با سوءاستفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به انتقال خودرو به مقر انتظامی و بازرسی از آن، گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

به گفته حسینی، تحقیقات پلیس برای دستگیری راننده این خودرو ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdchz6nxw23nqid.tft2.html
jahannews.com/vdchz6nxw23nqid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نسل اول
ببین چه مصیبتی شده که نیم تُن تریاک را خیلی راحت در خیابان های تهران جابجا می کنند!
خدایا به داد جوانان برس............ آمین