جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۳

صفر - صفر در بازی زیر صفر

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 338114
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در دربی هفتاد و هشت پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند و با ارایه بدترین بازی ممکن یک تساوی بدون گل دیگر را در این بازی رقم زدند. بعد از اتفاقات حاشیه‌ای که از اوایل هفته گذشته بین این دو تیم رخ داده بود ارایه چنین بازی ضعیف و بی کیفیتی از سوی این دو تیم دو از ذهن نبود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه به قضاوت سعید مظفری‌زاده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. بازی که اگرچه در نیمه دوم با برتری نسبی سرخ‌پوشان همراه بود ولی خبری از موقعیت‌های آنچنانی و کارهای تاکتیکی نشد تا دو تیم در دیداری که بیشتر به یک توپ بازی شباهت داشت به تساوی بدون گل رضایت دهند. این چهارمین دربی متوالی بود که بدون گل خاتمه یافت.

در شروع بازی مطابق دربی‌های گذشته بازیکنان کاملا سردر گم و سراسیمه به توپ ضربه می‌زدند. شوت پژمان نوری در دقیقه سوم که در دستان نیلسون قرار گرفت هم ضربه‌ای نبود که آن را یک موقعیت برای آبی‌ها تلقی کرد.

* دقیقه ۴: خطای سیاوش اکبرپور روی محمد نوری در پشت محوطه جریمه یک ضربه کاشته را در اختیار پرسپولیس قرار داد که ضربه خلعتبری به بالای دروازه رحمتی رفت.

* دقیقه ۶: نخستین کرنر بازی را استقلال در دقیقه ۶ توسط تیموریان از جناح چپ پرسپولس نواخت حاصل آن کرنر دیگری بود. کرنر دوم را حنیف عمران‌زاده در یک رفت و برگشت با ضربه سر به بالای دروازه زد.

* دقیقه ۸: اولین جرقه حاشیه ای بازی زده شد و داور به پژمان نوری و پیام صادقیان کارت زرد نشان داد. در همین لحظه درگیری شدید لفظی بین خلعتبری و صادقیان جالب توجه بود.

* دقیقه ۱۴: سانتر خلعتبری و ضربه سر بنگر با فاصله از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

* بعد از این دقایق بازی در میانه میدان جریان پیدا کرد و بیشتر به یک توپ بازی شباهت داشت تا مسابقه فوتبال. برای دقایقی پرسپولیس توپ را بیشتر در اختیار داشت و پس از آن هم استقلال در مقطعی میدانداری کرد ولی خبری از فوتبال نبود.

* دقیقه ۳۶: محمد نوری به خاطر خطا روی اولادی یک سوم دفاعی خودی اخطار دریافت کرد. پاس آندو برای خسرو و سانتر این بازیکن هم ثمری نداشت.

* دقیقه ۳۸: سانتر محمد نوری روی یک ضربه کاشته بی اثر ماند و توپ توسط مدافعان استقلال دفع شد.

* دقیقه ۴۲: خطای حقیقی روی تیموریان. شوت قاضی به دفاع برخورد کرد و برگشت داده شد.

* دقیقه ۴۴: پیام صادقیان از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد ولی ضربه او با فاصله از دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۱ + ۴۵: سوت پایان بازی در نیمه اول. در ۴۵ دقیقه نخست حتی یک فرصت هم روی دروازه‌ها خلق نشد.

* دقیقه ۴۷ : خطای آندو در جناح راست روی صادقیان یک ضربه ایستگاهی برای قرمزها به دنبال داشت ولی سانتر صادقیان را مدافعان برگشت دادند. در برگشت عالیشاه از چپ گریخت ولی سانتر او را رحمتی مال خود کرد.

* دقیقه ۵۱: در دقیقه ۵۱ حنیف عمران‌زاده روی عالیشاه در میانه میدان مرتکب خطا شد و از داور اخطار دریافت کرد.

* دقیقه ۵۷ : سانتر صادقیان از نقطه کرنر را سیدصالحی روی سر مدافعان استقلال سر زد ولی توپ او با فاصله به خارج رفت.

* دقیقه ۵۹: مجید غلام‌نژاد جایگزین مهرداد اولادی شد. این نخستین تعویض دربی ۷۸ بود.

* دقیقه ۶۲: حرکت غلام‌نژاد پشت محوطه جریمه پرسپولیس و شوت این بازیکن با فاصله به بالای دروازه رفت.

* دقیقه ۶۴: خطای غلام‌نژاد روی صادقیان در گوشه جناح راست یک ضربه کاشته را تقدیم پرسپولیس کرد که ضربه محمد نوری را رحمتی دفع کرد. شاید این مهمترین اتفاق بازی تا این دقیقه بود.

* دقیقه ۷۰: هاشم بیک‌زاده در میانه میدان روی خلعتبری مرتکب خطای فاحش شد و از مظفری‌زاده اخطار دریافت کرد. بعد از این صحنه درگیری بدی بین آندو و سیدجلال حسینی به وجود آمد.

* دقیقه ۷۸: حمید علی‌عسگر در میانه میدان خود را به زمین انداخت تا یک پنالتی از داور بگیرد ولی چیزی که عاید این بازیکن پرسپولیس شد یک کارت زرد بود.

* دقیقه ۹۰: در دقایق پایانی هم خبری از کارهای تاکتیکی و حمله نشد و دربی بی خاصیت دو تیم با تساوی خاتمه یافت.

* استقلال با این تساوی که کسب کرد جمع امتیازاتش را به عدد ۴۵ رساند و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. پرسپولیس هم با ۴۱ امتیاز در رده سوم باقی ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهلایی
بجز دستمزد های میلیاردی هیچ چیز فوتبال ایران به فوتبال حرفه ای شباهت ندارد.
حیف پول این مردم بی نوا را به یک عده فوتبالیست بی سواد میدهند که میشود با آن پول حقوق 100 معلم را پرداخت
عروسکهای فوتبال دستی بیشتر از این بازیکنان میلیاردی تلاش می کنند.
حسنی
واقعا اینا حیف نونن