پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ورزش با سلامت جامعه در ارتباط است

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۱
کد مطلب: 388812
فرماندار عباس آباد گفت: اداره ورزش وجوانان با بخش قابل توجه ای ازجامعه مخصوصا آینده سازان کشور در ارتباط است که باید سلامت جسمی ومعنوی این قشر را تامین کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید امیر حسینی جو شامگاه چهارشنبه در جمع ورزشکاران شهرستان گفت: اداره ورزش و جوانان یکی از محوری ترین دستگاههای مورد تاکید در این شهرستان است.

فرماندار عباس آبادبابیان این مطلب که تاثیر گذاری مربیان در ورزشکاران زیاد است گفت: نسل آتی ما باید از قابلیت های جسمی و روحی لازم برخوردار باشد و این امر مهم در اداره ورزش و جوانان می تواند محقق شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان عباس آباد نیز گفت: شهرستان عباس آباد از ظرفیت بالای ورزشی برخوردار است و توانمندی ورزشکاران این منطقه بالاتر از عرصه استانی و کشوری است.

نیما رمجی افزود: این شهرستان با داشتن ۴۰ هیئت ورزشی در سه بخش عباس آباد، سلمانشهر و کلارآباد همسو با برنامه های اداره ورزش وجوانان فعالیت می کند و در ۸ ماه سال جاری سرانه بیمه ورزشی این شهرستان ۳ هزار و ۲۴۳ نفر رسیده که نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

وی درخصوص پروژه های نیمه کاره این اداره گفت: ما دو پروژه نیمه کار از سفر ریاست جمهوری ویک پروژه ملی در دست داریم که پروژه سالن ورزشی کلارآباد قدمت ۱۳ ساله پیدا کرده است که نیاز به تمهیدات واعتبار ملی دارد.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان عباس آباد با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

رمجی به ورزش بانوان در شهرستان عباس آباد اشاره کرد وگفت:بانوان این شهرستان هم در زمینه ورزش توپی وغیر توپی فعال هستند، در ورزش توپی والیبال و درغیرتوپی از ورزش یوگا و ایروبیک استقبال زیادی شده است.

وی افزود: ورزش زمانی رشد خواهد کرد که اداره ورزش وجوانان، اداره گردشگری و آموزش وپرورش همگام باشند زیرا در مناسبتهای مختلف با قبول میزبانی می توان هم در بحث معرفی جاذبه های گردشگری و هم در بحث فرهنگ قومی وتوانمندی شهرستان ورود پیدا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *