جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۶

توضیح صداوسیما درباره ممنوع التصویری سامی یوسف

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 436016
مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره ممنوع التصویری سامی یوسف توضیحاتی را ارائه کرد.
توضیح صداوسیما درباره ممنوع التصویری سامی یوسف
به گزارش جهان، «داوود نعمتی انارکی» در گفت و گو با فارس گفت: چندی پیش تصویری بی نام و نشان از یک نامه غیر رسمی منتشر شد که در آن آمده بود صداوسیما استفاده از آثار سامی یوسف خواننده ایرانی تبار را ممنوع کرده است. آن تصویر و آن نامه غیر رسمی که نه سربرگ و نه مهر و امضاء دارد، واقعیت ندارد.

نعمتی تاکید کرد: آقای سامی یوسف آثار زیادی خوانده است که از این میان، تعدادی در مناسبت های مختلف در رادیو و تلویزیون مورد استفاده قرار می گرفتند. پخش آثار ایشان محدود بود و به طور مداوم و گسترده از رسانه ملی روی آنتن نمی رفت که حالا با عدم پخش آن در مقاطعی اتفاق خاص و گسترده ای صورت گرفته باشد و بخواهد موج ایجاد کند.

وی تصریح کرد: خبری که در مورد ممنوعیت سامی یوسف منتشر شد، به هیچ وجه درست نیست و شیطنت برخی در رسانه های اجتماعی و فضای مجازی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
هرچی که باشد از فابیوس ملعون که بهتر است
فابیوس نه مسلمان است و نه ادعای ارزش های اسلامی در عوض ایشون با تظاهر به این چیزها بعد از چندین سال دون پاشی برای جوانان اسلامی از انگلیس حالا خودشو نشون داده که یک مسلمان هم می تواند اسراییل را به رسمیت بشناسد
Iran, Islamic Republic of
کسی که به درخواست شهردار سرزمین های اشغالی که یه صهیونیست عوضیه رفته آهنگ اجرا کرده همون بهتره که ممنوع التصویر می شد.
حسنک راستگو
اونجور که فکر میکردیم ایشون خیلی هم علیه سلام نیست...خودم دیدم توی کنسرتش جوری میخونه که با آهنگش دخترها میرقصند
محسن
اشتباهی منفی زدم
بره آهنگاش رو واسه همون اسراییل بخونه . اونا واسش پخش کنن .