شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴
به دلیل قطع کردن برق مشترک بدهکار!

ماجرای عجیب کتک خوردن کارکنان اداره برق

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 371531
در یکی از شهرستان های استان فارس در اقدامی عجیب عده ای از اهالی یک روستا به اداره برق حمله کرده و برای مقابله به مثل مامور اداره برق، کارکنان اداره را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
به گزارش جهان به نقل از "برق نیوز" در یکی از شهرستان‌های استان فارس، در اقدامی عجیب عده‌ای از اهالی یک روستا به اداره برق منطقه حمله کرده و کارکنان این اداره را مورد ضرب و شتم قرار دادند!

بر اساس این گزارش، مامور اداره برق این شهرستان که بر اساس روال قانونی موجود، برای قطع برق مشترک بدهکار به محل اعزام شده بود با ممانعت مشترک بدهکار مواجه شد.

مشترک بدهکار که چندبار دیگر نیز، اخطار دریافت کرده بود و با بی توجهی به اخطارهای اداره برق هزینه برق مصرفی خود را پرداخت نکرده و بعنوان بدهکار و بر اساس مقررات اداره برق مشمول قطع برق گردیده بود؛ پس از اعزام مامور قطع برق وی با این مامور درگیر شده و این درگیری به ضرب و شتم طرفین نیز منجر شد.

اما این پایان کار نبود... پس از اینکه فرد بدهکار مانع از اجرای دستور قطع برق شده و مأمور را مورد ضرب و شتم نیز قرار داد؛با تحریک چند نفر از نزدیکان خود در اقدامی بی سابقه به اداره برق شهرستان رفته و چهار نفر از کارکنان دیگر این اداره را مورد کتک و ضرب و شتم قرار داده اند!

به گزارش برق نیوز، این فرد شرور دلیل اقدام خود برای ضرب و شتم کارمند اداره برق شهرستان را، درس عبرتی به اداره برق توصیف کرده تا دیگر به این شکل با بدهکارن برقی برخورد نکنند!

نکته عجیب تر این قضیه عدم دخالت نیروی انتظامی در قبال این حرکت مذموم بود؛ چرا که مامور اداره برق وظیفه ای جز انجام امور محوله ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منصور
آیا اگر کسی پول برای پرداخت قبض برق نداشت" شرور" است؟ایشان باید چه کاری میکرد ایا جا دارد که از اداره برق شکایت کند و اگر شکایت کرد تعرفه ها تغییر میکند ؟به نظر می اید که این هموطن در یک بن بست عملی قرار دارد و پرداخت آش کشک خاله خواهد بود پس تصمیم به منازعه اغاز میشود!
علی حسن زاده
United Kingdom
جهان نیوز از اداره برق دفاع نکن آیا تو می دانی در غالب دستورات اداری به تک تک شهروندان در این هوای داغ چه ظلمها می شود و در روزهای تعطیل هیچ کاری نمی شود کرد
مأمور اداره برق به بهانه موهوم اخطار چندباره! در هوای داغ تابستان برق را قطع می کند آنهم اگر چند روز تعطیلی باشد
این بنده خدا هم نگفت درس عبرت به آن کارمند باشد بلکه اداره برق را مقصر دانستند
اول راه اعتراض و رسیدگی اور ژانسی آن را نشان دهید بعد نیروی انتظامی را برای منع شهروندان پیشنهادکنید
ستوده
چرا نیروی انتظامی وارد عمل نشده ؟ لابد چون کسی کشته نشده !!!!!!!!!! عجب مملکت گل و بلبلی داریم.
مامور برق
اگر کسی پول پرداختش رو نداشته باشه راههای زیادی هست از جمله قسط بندی کردن هزینه نه درگیر شدن با مامور برقی که داره وظیفه اش رو انجام میده. به کسی هم که ایجاد درگیری میکنه به نظر شما چی میگن؟؟
مامور برق بیچاره هم همیشه چوب هر دو سر نجس است !!!
اگر قطع نکند از حقوقش کسر میشه و اگر قطع کند هم ....
باید حتماً یه بازنگری تو وضعیت مامورین برق بشه