چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 431633
روزنامه های مختلف اروپایی آخرین شایعات نقل و انتقالات لیگ‌های اروپایی را بررسی کرده اند.
به گزارش جهان ، روزنامه های مختلف اروپایی آخرین شایعات نقل و انتقالات لیگ‌های اروپایی را بررسی کرده اند. شما می توانید این شایعات را در بانک ورزش دنبال کنید.

گاردین

رابین فن‌پرسی، مهاجم هلندی تیم منچستریونایتد با مسوولان تیم فنرباغچه ترکیه به توافق رسیده و در آستانه امضای قرارداد با این تیم قرار دارد.

پس از آن‌که پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی شیاطین سرخ برای جذب اشنایدرلین پذیرفته نشد، آن‌ها مجددا برای جذب این هافبک فرانسوی تلاش می‌کنند.

اسپورت

آرسنال و لیورپول با مدیر برنامه‌های پدرو رودریگز مذاکراتی داشتند. وینگر ۲۷ ساله بارسلونا نیز تمایل دارد بازی در لیگ برتر را تجربه کند. پاریس سنت‌ژرمن نیز یکی دیگر از مشتریان اوست.

آ.اس

رابطه دوستانه بین فلورنتینو پرز و سرجیو راموس به طور کلی از بین رفته و به هممین دلیل راموس چاره‌ای جز ترک مادرید ندارد.

میرور

ممنچسترسیتی حاضر است تا رقم درخواستی یوونتوس برای پاول پوگبا را پرداخت کند. مسوولان بانوی پیر رقمی بالغ بر ۷۱ میلیون پوند درخواست کردند. پیشنهاد اولیه بارسلونا برای این ستاره فرانسوی ۵۷ میلیون پوند بوده است.

EL País

علی‌رغم عملکرد ضعیف در تیم چلسی، خوان کواردادو تابستان سال جاری این تیم را ترک نمی‌کند.

دیلی میل

لیورپول حاضر نیست مبلغ درخواستی تیم استون‌ویلا برای انتقال کریستین بنتکه را پرداخت کند. استون‌ویلا برای فروش مهاجم بلژیکی خود مبلغ ۳۲ میلیون پوند درخواست کرده است.

پاریس سنت‌ژرمن به دنبال جذب پاتریک رابرتس، هافبک ۱۸ ساله تیم فولهام هستند.

اسکای اسپورتس

واتفورد و تاتنهام برای انتقال اتین کاپوئه و بنجامین استامبولی باهم به توافق رسیدند.

منچستر یونایتد در تلاش است تا متئو دارمیان، مدافع کناری تیم تورینو را با مبلغ ۲۰ میلیون یور به خدمت بگیرد.

ساندی تلگراف

منچسترسیتی قصد دارد ۵۰ میلیون پوند برای به خدمت گرفتن کوین دی‌بروین، هافبک بازی‌ساز تیم ولفسبورگ پرداخت کند.

اسپورت ایتالیا

پس از قوت گرفتن شایعات مبنی بر خروج آردا توران از اتلتیکو مادرید، مسوولان این باشگاه سعی دارند تا خوزه کایخون، وینگر اسپانیایی تیم ناپولی که سابقه حضور در ترکیب رئال مادرید را نیز دارد با مبلغ ۱۲ میلیون یورو به خدمت بگیرند اما از قرار معلوم باشگاه ایتالیایی مبلغ ۱۶ میلیون یورو درخواست کرده است.

گازتا دلو اسپورت

آث میلان خود را برای جذب مجدد زلاتان ابراهیموویچ آماده می‌کند. روسونری قصد دارد با قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه ۶ میلیون یورو این ستاره سوئدی را کجددا به جمع بازیکنان خود اضافه کند.

مدیاست

اینترمیلان قصد دارد تا ژردان شقیری را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال اریک لاملا به تاتنهام واگذار کند.

بیلد

کوین تراپ، سنگربان آینتراخت فرانکفورت با مسوولان PSG به توافق رسید اما هنوز دو باشگاه بر سر مبلغ این انتقال باهم به توافق نرسیده‌اند.



لازم به ذکر است اخبار بالا گزیده‌ای از شایعات موجود در رسانه‌های مختلف است و هیچ‌کدام از آن‌ها از سوی منابع موثق تایید نشده‌اند. اخبار رسمی نقل و انتقالات را از بانک ورزش دنبال کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *