جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طبق آمارها طوفان تهران به خیر گذشت

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 441939
جانشین قالیباف در ستاد مدیریت بحران تهران با اشاره به اینکه طوفان تهران خسارت جانی در برنداشت، به اطلاعیه هواشناسی درباره وقوع مجدد طوفان در بعداز ظهر سه شنبه ۱۰ شهریور اشاره کرد و گفت: عمده خسارت طوفان دیروز در حد سقوط چند داربست و شکستگی درخت بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غروب دیروز دوشنبه ۹ شهریور بار دیگر تهرانی طوفانی با سرعت ۷۰ کیلومتر را تجربه کردند، طوفانی که به گفته احمد صادقی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران غالب خسارتش در حد چند سقوط داربست و شکستگی درخت بوده است.

جانشین قالیباف در ستاد مدیریت بحران تهران درباره خسارت جانی نیز به تسنیم عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت جانی اعلام نشده است.

صادقی درباره اینکه مسئولان هواشناسی از وقوع طوفانی دیگر در ساعات بعداز ظهر امروز سه شنبه ۱۰ شهریور نیز هشدارهای داده است و براین اساس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران چه آمادگی و اقداماتی را صورت می‌دهد؟ بیان کرد: اطلاعیه هواشناسی به نهادها ارسال شده است و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز نقش هماهنگ کننده را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *