پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵
۶

واکنش کوثری به سخنان رئیس جمهور

دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 431930
کوثری با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور و بیان دوباره صلح امام حسن(ع) در پاسخ به این سوال که آیا توافق خوب دست یافتنی است و یا دولت تنها به دنبال یک توافق است گفت: تحلیل آقای رئیس جمهور تنها برای خودشان است و ملت قطعا و یقینا به دنبال توافق خوب است و غیر از آن هم چیزی نمی خواهند و نمی پذیرند و مجلس هم بر این مساله پا فشاری می کند.
به گزارش جهان، محمد کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با افکار نیوز در ارزیابی مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ در وین اظهار داشت: فعلا که خبر ها پراکنده از وین می رسد و باید تامل کرد تا خبرهای دقیق از زبان مذاکره کنندگان بشنویم و اخبار دقیق داشته باشیم تا بتوانیم تحلیل کنیم.

وی افزود: تیم مذاکره کننده باید هوشیار و هوشمند باید خطوط قرمز را که به آنها اعلام شده است باید رعایت کنند و مذاکره و توافق خارج از چارچوب خطوط قرمز قابل پذیرش نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: توافق خوب توافقی است که خطوط قرمز در آن رعایت شده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سردار خيلي ناراحت نشو حالا ايشون يه چيزي گفته كاشكي مي رفت مي ديد كه چه كساني صلح را به امام حسن ع تحميل كردند
Iran, Islamic Republic of
زرشک!
United Kingdom
آره بابا با 2 یا 3 تا تراول و یک گونی سیب زمینی دوباره بر می گردیم .
سرور
Venezuela
ماشاالله در این دولت سیب زمینی کم نداریم.
کریمی
چقدر بی ادب تشریف دارید آقای کوثری.یعنی چه:تحلیل آقای رئیس جمهور تنها برای خودشان است؟؟؟؟؟؟
فاطمه
منطق این است به جای این همه نماینده از طرف روحانی چند کارشناس از مجلس می رفت ولی مگه دولت تدبیر به غیر خودش اجازه دخالت می ده؟