پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

بازار پشتیبان انقلاب بوده و هست

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 441434
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: بازار قبل از انقلاب اسلامی ایران و خرداد ۴۲ یکی از عوامل مهم و پشتیبان انقلاب و امام بود همچنین یکی از پشتیبانان روحانیت و حوزه‌های علمیه بوده و هست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم بزرگداشت علاءالدین میرمحمدصادقی چهره ماندگار بازرگانی کشور اظهار کرد: آقای میرمحمد صادقی انسان خوشنام و باسابقه‌ای است که هرجا مصالح عمومی در میان باشد از کمکی دریغ نمی‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه گرامیداشت وی در واقع یک ارزش و ترویج سنت الهی است افزود: این مراسم باعث می‌شود مردم از وجود چنین شخصیت‌هایی در جامعه آگاه شوند.

وی خاطرنشان کرد: بازار قبل از انقلاب و خرداد ۴۲ یکی از عوامل مهم و پشتیبان انقلاب و امام بود همچنین یکی از پشتیبانان روحانیت و حوزه‌های علمیه بوده و هست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه یاد آور شد: اقتصاد مقاومتی یعنی جلوگیری از اسراف و تبذیر، حمایت از تولید ملی و استقلال از دیگران است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در پایان تاکید کرد: تأمین نیازهای مردم و کشور ازعمده‌ترین وظایف فعالان اقتصادی است و هر چه می‌توانیم باید بر تولید داخلی تکیه کرد، زیرا شرط استقلال دراز نکردن دست نیاز به سوی دشمنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *