پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۲
۱۷
زاکانی مطرح کرد؛

درخواست غربی‌ها برای "بازجویی" از برخی مقامات ایرانی!

يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 423038
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: این درخواست غربی‌ها که همزمان با نظارت‌هایی که می‌کنند با افراد ایرانی و دانشمندان ما مصاحبه داشته باشند و به تعبیری اقدام به "بازجویی" کنند، غیرقابل قبول است.
درخواست غربی‌ها برای "بازجویی" از برخی مقامات ایرانی!
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از درخواست غربی‌ها برای بازجویی و مصاحبه با برخی دانشمندان و مقامات ایران خبر داد و اظهار داشت: خاطره تلخ انتقال اطلاعات دانشمندان هسته‌ای ایران به آژانس انرژی اتمی با شهادت شهدایی همچون شهید شهریاری همراه بود که حکایت‌ از نامطمئن بودن آژانس انرژی اتمی برای شناخت عناصر انسانی مؤثر در حوزه فناوری هسته‌ای دارد.

وی برهمین اساس تصریح کرد: بنابراین این درخواست که همزمان با نظارت‌هایی که می‌کنند با افراد ایرانی و دانشمندان ما مصاحبه داشته باشند و به تعبیری اقدام به "بازجویی" کنند، غیرقابل قبول است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این اقدام خطرات بنیادینی را معطوف دانشمندان ما و دانش هسته‌ای کشور می‌کند، تاکید کرد: معتقدیم که نظارت باید نظارت متعارف باشد و هرچه از این دست مطالبات مطرح می‌شود، در راستای زیاده خواهی‌های آمریکا و نظام سلطه و به منظور اهداف شومشان برای نابودی دانش و دانشمندان هسته‌ای ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پرزیدنت بااونا
اگه مستر ظریف موافق باشه یه پایگاه نظامی کوچولو همون حوالی به صورت برد برد احداث کنیم تا هم بیش تر نظارت کنیم هم سربازای ما از دانشمندان شما محافظت کنن.
مادر ایرانی
United Kingdom
آره!!!!!!!! غلط کردن با بزرگترشون. هی هیچی نگفتید اینجوری پررو شدن. دهنشونو گل و خاک باید گرفت.
عبدالکریم خادم پور
از این دولت هیچ چیز بعید نیست ، ممکنه قبلا با این خواسته های طرف غربی و هزارتا از این موارد موافقت کرده باشن ، کسی که از جزئیات مذاکرات با خبر نیست
امثال شما از توافقنامه ژنو و لوزان حمایت کردید حالا چی شده?
کی!؟
یه دفعه بهشون حق کاپیتولاسیونم بدن دیگه کاپیتولاسیون شکار که دارن کاپیتولاسیون انسانی هم بدن بهشون خودشون و خلاص کنن نسلهای آینده به ما لعن میفرستن
ای بابااااا آقای زاکانی مگه شما به تیم مذاکره کننده اطمینان ندارید؟!!!!!!!!!!!!!! حرف غربیها را باور نکنید!!!!!!
هحمد
شماکه نه شناسنامه داریدنه سوادبریدبه جهنم جایگرم ترسوهامیگم به 1+5بگید خودشون متنی بنویسند ماهم امضاش کنیم بدون دردسر اخه کدخدایی گفتن
Iran, Islamic Republic of
شعار ندین ازخدتون مایع بگذارید ماکه اهل مبارزه نیستیم جبهه هم نمیریم
کریمی
به خاطر سیاست اعتدالیون ... تا به کی باید این تحقیر های آمریکا را تحمل کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا یکی جواب اینها را نمیدهد ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دلت خوشه ها
محمدی
Germany
هرکس و درهر مقامی چنین اجازه ای بدهد و دانشمندان شناسایی شوند با توجه به تجربه قبلی بلاشک خائن و ضد وطن است
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی این اطلاعات رو از کجا و چه منبعی اعلام میکنند؟!
احمدي
آقاي زاكاني شما آدم خوبي هستي درست ،ولي شما نماينده سياسي مردم تهران هستي !!!!.برادر من كمي هم به فكر مشكلات معيشتي ، شهري وزندگي مردم تهران باش .فرداي قيامت من يكي جلوتو ميگيرم تا بقيه....
Iran, Islamic Republic of
چقدر گشنگی سخته که آدم حاضر میشه عزتشو ازدست بده وبجای عزت بدتر از ترکمانچای را قبول کنه
حسین
بابا سخت نگیر. دیگه خودی شدن میان یک گپی میزنن و میرن. مساله ای نیست. یک دستمالی به دیوار مراکز نظامی می کشن و میرن مساله ای نیست. ایرانی ها همیشه غریب نواز بودن اینا که دیگه خودی شدن و محرم راز. چقدر تنگ نظرید!
کاظم
کاپيتولاسيون نوين!!