سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۱
رسانه های صهیونیستی تأکید کردند:

همکاری عربستان با اسرائیل علیه ایران

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب: 409737
یک روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که در صورت اقدام نظامی این رژیم علیه جمهوری اسلامی ایران، عربستان سعودی آماده است به جنگنده های این رژیم اجازه دهد از حریم هوایی این کشور استفاده کنند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، روزنامه "تایمز" رژیم صهیونیستی به نقل از کانال ۲ این رژیم خاطرنشان کرد که یک مسؤول اروپایی فاش کرده، تنها شرط عربستان برای این همکاری، برداشتن گامهایی از سوی اسرائیل برای پیشرفت در مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان است.

این مسؤول اروپایی از بروکسل تأکید کرده است که مسؤولان سعودی به صورت کامل با رژیم صهیونیستی در حال هماهنگی در همه مسائل مربوط به ایران هستند.

با این حال، در گزارش کانال ۲ رژیم صهیونیستی آمده است که این رژیم و عربستان روابط دیپلماتیک ندارند؛ ولی گزارشهای قبلی تأیید نشده حاکی است که هماهنگی‌هایی بین طرفین ضد ایران وجود دارد، چرا که آنان هردو ایران را "دشمن مشترک" خود می دانند.

به گفته این مسؤول، در صورت امضای توافقنامه بین قدرتهای بزرگ و ایران و موافقت با غنی سازی اورانیوم در ایران، همکاری ها بین رژیم صهیونیستی و عربستان افزایش خواهد یافت، و سعودی ها در جریان مذاکرات دیپلماتیک موضع خود را درباره این مسأله اعلام کرده اند.

بر اساس این گزارش، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در حال تبادل اطلاعات در زمینه برنامه هسته ای ایران هستند، و نگرانی عربستان سعودی در خصوص جزئیاتی که از مذاکرات ژنو درز می کند، از رژیم صهیونیستی کمتر نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیلی وقته منتظریم دست از پا خطا کنند طوری انتقام خون مظلومان و شهیدان مخصوصآ شهدای هسته ای و حاج عماد رو بگیریم که هیچی ازشون باقی نمونه، سعودی های شهوتران خائن هم چهارشنبه سوری نزدیکه با 2تا ترقه میشه کاریشون کرد پوشک لازم بشوند نیازی به خشونت بیشتر ندارند