جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اوضاع قنیطره بحرانی شد +عکس

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 449634
ارتش سوریه موفق شد یک منطقه مهم در استان جنوبی القنیطره را آزاد کند اما درگیری‌های این منطقه زنگ خطر سقوط این استان را به صدا در آورده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عناصر تروریستی در استان القنیطره (در جنوب) سوریه مرحله سوم عملیات خود را برای تصرف ارتفاعات راهبردی تل‌القبع معروف به «تل UN» در روزهای گذشته آغاز کردند.

در گام نخست عملیات با کمک‌های لوجستیکی رژیم صهیونیستی ارتفاع مهم و راهبردی «القبع (UN)» تحت کنترل تروریست‌ها در آمد.

همزمان با تسلط تروریست‌های مسلح بر ارتفاعات القبع، ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی با اعزام نیروهای خود به منطقه، عملیاتی را برای باز پس گیری این ارتفاعات راهبردی انجام دادند و صبح امروز موفق شدند این ارتفاعات راهبردی را باز پس بگیرند.


به گزارش فارس، نیروهای ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی در حال تحکیم مواضع خود در ارتفاعات راهبردی القبع هستند.

بر اساس این گزارش، اگر عناصر تروریستی موفق به تصرف این ارتفاعات می‌شدند، شهر مهم «البعث» به عنوان بزرگترین شهر در این منطقه در محاصره نیروهای تروریستی قرار می گرفت.

ساکنان شهر البعث با وجود سختی‌های فراوان جنگ پس از گذشت پنج سال از بحران سوریه، هم چنان از دولت مرکزی حمایت می‌کنند و همین موضوع خشم گروه های تروریستی را به دنبال داشته است.


به گزارش فارس عملیات تروریست‌ها برای اشغال ارتفاعات القبع در حالی با شکست رو به رو شد، که عناصر تروریستی در روزهای گذشته با حملات سنگین و با پشتیبانی لوجستیکی رژیم صهیونیستی، منطقه راهبردی تل احمر در استان قنیطره را تحت کنترل خود در آوردند و این مسئله زنگ خطری برای سقوط شهر قنیطره مرکز استان قنیطره محسوب می‌شود.

عناصر تروریستی با تصرف تل احمر به مناطق «خان ارنبه» و «بعث» و «عین النوریه» تسلط دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *