جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سی ان ان تحلیل کرد

دلایل نیاز آمریکا به توافق هسته ای با ایران

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 430931
تحلیلگر شبکه آمریکایی سی ان ان در تحلیلی به بررسی دلایل نیاز آمریکا به دستیابی به توافق هسته ای با ایران پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، شبکه سی ان ان آمریکا در گزارشی به بررسی دلایل مفید بودن توافق هسته ای با ایران برای آمریکا پرداخت.

در این گزارش آمده است در حالی که در روزهای آینده مخالفان توافق هسته ای در کنگره و رسانه ها میلیون ها دلار را صرف از بین بردن توافق احتمالی خواهند کرد اما حقیقت این است که این افراد هیچ طرح جایگزینی برای توافق نکردن ندارند و راهکاری را ارائه نمی کنند و فقط انتقاد می کنند.

نویسنده در ادامه به ارائه دلایل خود مبنی بر مفید بودن توافق هسته ای با ایران می پردازد و مدعی است که دستیابی به توافق هسته ای با ایران موجب خواهد شد تا جنگ با داعش برای آمریکا و متحدانش تسهیل شود و بهتر پیش برود.

آخرین دلیل نویسنده در خصوص اهمیت دستیابی به توافق هسته ای با ایران اینگونه اعلام شده است: توافق هسته ای با ایران گزینه های آمریکا در منطقه برای کاهش نرمش در برابر دولت های عرب اقتدارگرا که با وجود متحد آمریکا بودن موجب گسترش افراط گرایی شده اند را افزایش خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *