پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش اکرمی به جوسازی اصلاح‌طلبان

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 377832
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری نسبت به مباحث مطرح شده از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر احتمال استیضاج چند وزیر دولت یازدهم واکنش نشان داد.
به گزارش جهان؛ حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شواری فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌و‌گو با تسنیم، درخصوص برخی مطالب مطرح شده از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر استیضاح چند وزیر دولت و اینکه این‌گونه اظهارنظرها تخریب رابطه دو قوه مجریه و مقننه نیست؟ با بیان اینکه رابط دولت و مجلس مثبت است، گفت: استیضاح از نظر قانون اساسی ضابطه و قاعده‌ای دارد و به این شکل نیست.

وی افزود: باید در اظهارنظرها دقت کنیم. رابط دولت و مجلس خوب است. سران سه قوه نشست‌های مختلفی با هم برگزار می‌کنند و علاوه بر آن نیز دولت و نمایندگان مجلس طی ماه‌های اخیر نشست‌های مختلفی را برگزار کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه به هر حال طبیعت انقلاب اسلامی این است که در آن آزادی بیان و آزادی پس از بیان نیز باشد، اظهار داشت: باید اصل زمان‌شناسی را خوب یاد گرفته باشیم، شرایط امروز را خوب بشناسیم. ما در شرایط تحریم هستیم و مشکلات اقتصادی هنوز به طور کامل رفع نشده است.

اکرمی اضافه کرد: باید در شرایط کنونی انسجام داخلی را حفظ کنیم و اگر نقدی نیز هست نقدمان آگاهانه و خیرخواهانه باشد و در بیان نقد نیز شیوه حسن و نیکویی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت به دنبال ایجاد آرامش در جامعه است و ممکن است دامن زدن به برخی مباحث به آرامش ایجاد شده در جامعه لطمه بزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *