جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

حسینی بوشهری: این چه ادبیاتی است؟

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 355935
مدیر حوزه های علمیه از برخی اظهارنظرهای ندانسته در حوزه مسائل فرهنگی انتقاد کرد و گفت: من تعجب می کنم که بعضی از بزرگواران گاهی اظهار نظر می کنند که ما فرهنگ را به مردم واگذار کنیم چراکه مردم خود سره را از ناسره تشخیص می دهند! این چه ادبیاتی است؟
به گزارش جهان به نقل از رسا، آیت الله حسینی بوشهری درباره موضوع فرهنگ گفت: اگر نظام اسلامی ما بخواهد در ابعاد سیاسی،اقتصادی و اجتماعی پیشرفت کند، راهی نیست جز اینکه فرهنگ را زیر بنا قرار بدهیم؛ اگر فرهنگ را از ما گرفتندوما دچار یک نوع بی تفاوتی واباحی گری،تسامح وتساهل شدیم، جامعه ما ره به جایی نخواهد برد.

وی افزود: من تعجب می کنم که بعضی بزرگواران گاهی اظهار نظر می کنند که ما فرهنگ را به مردم واگذار کنیم؟!مردم خود سره را از ناسره تشخیص دهند!این چه ادبیاتی است؟با این حجم تبلیغاتی که دشمنان راه انداخته اند و از طریق تحمیل فرهنگی،تخریب فرهنگی و تسلیم فرهنگی ،هر روز ارزشهای ما را ضد ارزش وضد ارزشها را به عنوان ارزش جا می اندازند،ما چگونه می توانیم دست روی دست بگذاریم و فرهنگ را به خود مردم واگذار کنیم؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *