سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲۲
هشدار فرمانده نیروی هوافضای سپاه به مقامات آمریکایی؛

اگر یکی از ما را بکشید ده‌ها نفر از شما را خواهیم کشت

سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 194231
اگر یکی از ما را بکشید ده‌ها نفر از شما را خواهیم کشت
فرمانده نیروی هوافضای سپاه خطاب به فرماندهان ارتش آمریکا گفت: نباید فراموش کنید که فرماند‌هان آمریکایی در افغانستان، عراق و کشورهای منطقه حضور و تردد فراوان دارند. اگر یکی از ما را بکشید ده ها نفر از شما را خواهیم کشت.


به گزارش جهان سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، درخصوص فضاسازی مقامات غربی علیه جمهوری اسلامی ایران و طرح ترور فرماندهان سپاه پاسداران از سوی مقامات امریکایی، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در طی نیم قرن گذشته هیچگاه تا به این حد ضعیف و آسیب پذیر نبوده‌اند، تصریح کرد: عربده کشی برخی مسئولان آمریکایی و اسراییلی در واقع جنگ روانی بی‌خاصیت و از جنس دلداری دادن به یکدیگر است.

حاجی‌زاده با اشاره به مقطع زمانی بعد از ۱۱ سپتامبر و دوره ریاست‌جمهوری قبلی ایالات متحده، افزود: در این دوره که تراکم قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی در حد فوران بود و رئیس جمهور قلدر و یاغی بر قدرت حاکمیت داشت و کلیه کشورهای منطقه حامی غرب نیز در اوج اقتدار بودند، آن‌ها جرات حمله به ایران را پیدا نکردند و امروز که آثار سه جنگ بزرگ آمریکا در منطقه و جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه رژیم صهیونیستی از یک طرف و تحمیل هزینه های گزاف دیگر آن‌ها، فروپاشی از درون و پدیدار شدن آثار پوسیدگی و شکستن استخوان‌ها‌ی این یکه تاز دیروز را می‌شود به وضوح دید، سیاستمداران غربی تنها آرزوهای دست نیافتنی خود را به زبان می‌آورند اما پیروزی بر ایران سرابی بیش نیست.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اوج قدرت و اقتدار قرار دارند، با رصد و مراقبت دقیق تحرکات دشمنان، از آمادگی کامل برای مقابله و برخورد قاطع با آنان در هر نقطه‌ای برخوردار هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به تهدیدات اخیر مقامات آمریکایی علیه فرماندهان سپاه، تاکید کرد: یک مشت از سران تهی مغز آمریکایی که به نظر می‌رسد از بیماری آلزایمر رنج می‌برند، درحالی فرماندهان سپاه را تهدید به ترور می‌کنند که فراموش کرده‌اند ۳۰۰هزار نفر از مردم مظلوم ایران و بیش از ۱۳۵هزار نفر از پاسداران، بسیجیان و تعداد بی‌شماری از فرماند‌هان سپاه اسلام توسط آن‌ها در گذشته به شهادت رسیده‌اند.

حاجی‌زاده گفت: آنها ماهی را از آب می‌ترسانند و نمی‌فهمند که فرماندهان و پاسداران ما پس از پایان جنگ نیز همواره با غسل شهادت زندگی کرده و همیشه آماده به آغوش کشیدن مرگ سعادتمند در عرصه‌های انجام تکلیف الهی هستند. آنها سپاه را از چه می‌ترسانند؟

وی در پایان خطاب به فرماندهان ارتش آمریکا و مقامات این کشور متذکر شد: شما هم نباید فراموش کنید که فرماند‌هان آمریکایی در افغانستان، عراق و کشورهای منطقه حضور و تردد فراوان دارند. اگر یکی از ما را بکشید ده ها نفر از شما را خواهیم کشت و امروز یقین داریم هر حرکت جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی فروپاشی قطعی آن‌ها را نزدیکتر خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فالله خیر حافظا. به این می گن اقتدار
اگر کسی با قرآن آشنا باشد باید بداند که دفاع از بلاد اسلامی بر مسلمانان و دفاع از حقوق مسلمانان نیز بر امیر مومنان واجب شده است لذا دفاع از حق و حقوق فرد مومن یک تکلیف دینی ست .... و در اجرای تکلیف دینی نیز نمیتوان وقفه انداخت یا بدون عذر موجه مسامحه و تساهل کرد....
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی با بودن شیردلانی همچون شما ترسی از دشمن نداریم
بله كه خواهيم كشت اگر آنها هرچه از مردم ونظاميان ما شهيد كنند ما بيشتر اشتياق شهادت پيدا خواهيم كرد اما اگر يك نفر از انها خون از بيني اش بيايد كل نيروهايشان را ترس وافسردگي واضطراب فرا خواهد گرفت
براي سلامتي و ظهور امام زمان (عج) وسلامتي و طول عمر امام خامنه اي صلوات
Iran, Islamic Republic of
آمریکای جنایت کار و بدبخت از تو متنفریم. سپاه پاسداران و فرماندهان مومن و شجاع آن در قلب مردم مسلمان انقلابی ایران جای دارند. تهدیدهای توخالی تو محبت مردم نسبت به آنها را در قلبهایمان بیشتر کرد.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما سردار رشید اسلام جواب اینها را همینگونه باید داد یک مشت اراذل و اوباش دائم الخمر بد مست بی مغز.
Iran, Islamic Republic of
از مسئولین محترم و عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واقعا تقاضا داریم با هوشیاری هر چه تمام مراقب فرماندهان عزیز باشند و با هماهنگی کامل و پیرو دستورات امام خامنه ای جوابهای کوبنده به دشمنان انقلاب بدهند.
مشت اهنين ما اماده است تا با يك اشاره رهبري بردهن كثيف و یاوه گوی امريكا فرود بيايد.
Iran, Islamic Republic of
بيگانگان بدانند :در مقابل مستكبر و اجنبي سپاهي و غير سپاهي نداريم.خاك ودين ما براي همه ما ارزشمند است.در مقابل بيگانه تك تك فرزندان ايران سينه سپر خواهند كرد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت مرحبا به این شجاعت وایمان واقعا باوجود چنین فرماندهانی ترس دشمنان بیشتر نمایان می شود
با وجود رهبری و مردم ولایتمدار امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
اي ول. جيگرم حال اومد اساسي. هميشه بايد حالي اين احمقها كرد ما فرزندان عاشورائيم.
Iran, Islamic Republic of
چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نداريم .در برابر دشمن هممون يكي هستيم و پشت دشمن رو به خاك مي ماليم . اين ابله ها نمي دونن آرزوي ايراني مسلمان شهادته . ما پيرو ولايتيم ما عاشق شهادتيم
ثانیا چو ايران مباشد تن من مباد .
امريكا بهتراز هر كس ديگري ميداند كه هيچ غلطي نميتواند بكند
United States
چه حس خوبی بهم داد صحبت های این سردار...
United States
احسنت
Iran, Islamic Republic of
ما باتوکل به خدا و وجود این دلاور مردان از هیچ چیزی نمی ترسیم
احسنت به سردار ....
Iran, Islamic Republic of
فان حزب الله هم الغالبون
United States
سردار عزیز جواب ترور را با ترور می دهیم تا بفهمند که سربازان گمنام امام زمان (عج) همیشه در صحنه هستند وتا اخرین قطره خونمان ازدین اسلام و ایران و ایرانی دفاع میکنیم واز خدا میخواهم رهبری عزیز وتمامی سرداران انقلاب را در پناه خود از تمامی بلا ها حفظ کند امین
كاش اين اقتدار را وزارت خارجه داشت