جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

حمایت پزشکیان از تیم تراکتورسازی

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 344036
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تراکتورسازی فقط متعلق به مردم تبریز و آذربایجان نیست بلکه متعلق به تمام آذری‌های ایران است و این تیم در سراسر کشور هوادار دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسعود پزشکیان امروز با صدور پیام تبریک به مناسبت قهرمانی این تیم در جام حذفی، تصریح کرده است: تراکتورسازی فقط متعلق به مردم تبریز و آذربایجان نیست بلکه متعلق به تمام آذری‌های ایران است و این تیم در سرتاسر کشور هوادار دارد.

وی اضافه کرده است: تیم تراکتورسازی برای اولین بار در تاریخ فوتبال آذربایجان توانست با برتری مقابل مس کرمان به قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های کشور برسد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند که این افتخاری برزگ برای ورزش آذربایجان به شمار می‌رود.

پزشکیان با ابراز خرسندی از قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، از تمام کسانی که این تیم را چه در گذشته و چه در حال برای رسیدن به این موفقیت همراهی کردند، قدردانی کرد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار نهایی جام حذفی کشور با پیروزی بر تیم مس کرمان برای نخستین بار قهرمان ایران شد.

تیم تراکتورسازی تبریز همانند سایر تیم‌های لیگ برتری از مرحله چهارم جام حذفی وارد جدول مسابقات شد. حریف اول تراکتورسازان تیم همشهری ماشین‌سازی بود. ماشین‌سازی ابتدا از بازی مقابل تراکتورسازی انصراف دادند، اما دو روز بعد اعلام کردند که برابر تراکتورسازی بازی خواهند کرد اما در نهایت ۲۴ ساعت مانده به شروع مسابقه انصراف مجدد از حضور در این مسابقات دادند.

تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی در مسجد سلیمان باید به مصاف تیم نفت این شهر می‌رفتند. این بازی نیز ابتدا قرار بود در اهواز انجام شود، ولی تصمیم بر این شد که این بازی در شهر مسجد سلیمان برگزار شود.

تراکتورسازی در این بازی با دو گل فرشید طالبی و کریم انصاری‌فرد مقابل میزبان خود به پیروزی رسیده و راهی هشت تیم پایانی این رقابت‌ها شد.

تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی در تهران به مصاف تیم راه‌آهن سورینت تهران رفته و در این بازی نیز به برتری دو بر صفر رسید. سعید دقیقی و کریم انصاری‌فرد زننده گل‌های تیم تراکتورسازی تبریز در این بازی بودند.

تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی در تبریز میزبان فولاد خوزستان بود که در این بازی تراکتورسازان با گل سعید دقیقی به پیروزی رسیده و به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

بازی فینال جام حذفی بین تیم‌های تراکتورسازی و مس کرمان برگزار شد که این بازی با برتری یک بر صفر تراکتورسازی خاتمه یافت. زننده آخرین گل رقابت‌های جام حذفی کشور در این فصل سعید دقیقی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *