شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

نتیجه قطعی مزایده چهارم سرخابی

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 424136
مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: نتیجه قطعی مزایده چهارم باشگاه های استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۴ روز دوشنبه اعلام می شود.
به گزارش جها جعفر سبحانی شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان آنکه جلسه بررسی متقاضیان سرخابی ها از عصر روز جاری(شنبه) تا لحظاتی پیش ادامه یافت؛ افزود: قرار است این مذاکرات فردا صبح(یکشنبه) ادامه یابد.

وی اظهار داشت: بنابراین نتیجه این بررسی ها روز دوشنبه هفته جاری در محل سازمان خصوصی سازی اعلام می شود.

مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: بررسی متقاضیان سرخابی ها باید به صورت دقیق انجام گردد و همین امر سبب شده تا اعلام نتیجه به روز دوشنبه موکول شود.

یادآور می شود قرار بود نتیجه مزایده چهارم سرخابی ها فردا یکشنبه در محل سازمان خصوصی سازی اعلام شود.

پاکت ارقام پیشنهادی سه شرکت خریدار باشگاه پرسپولیس و یک شرکت خریدار باشگاه استقلال در چهارمین مزایده فروش در سازمان خصوصی سازی قرائت شد که براین اساس رقم پیشنهادی شرکت سرمایه گذاری سمند برای باشگاه استقلال ۲۹۰میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان بود.

رقم پیشنهادی شرکت آذین استیل یکی از سه خریدار پرسپولیس ۳۳۲میلیارد و ۶۸۸ میلیون و ۶۶۶هزار و ۶۶۶تومان بود.

شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی نیوان ابتکار از دیگر خریداران باشگاه پرسپولیس ۲۹۰میلیارد تومان و شرکت بهنام پیشرو کیش نیز ۳۲۹ میلیارد و ۸۸۹ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۸۸۰ تومان پیشنهاد داده بودند.

هر چهار شرکت خریدار مبلغ ودیعه ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را واریز کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *