جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

صنايع دستي ايران در دفتر رئيس سيا +عکس

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 254036
وجود صنايع دستي ايران در دفتر كار شخصي "ديويد پترائوس" از وسايل جالب توجه در دفتر كار وي محسوب مي‌شود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آوازه صنايع دستي ايران را تقريبا در تمام كشور‌هاي دنيا مي‌توان سراغ گرفت و صنايع دستي كشورمان را از فرش‌هاي دست‌بافت تا مينا‌كاري، خاتم‌كاري و ... را مي‌توان در نقاط مختلف دنيا و در خانه‌هايي با صاحبان فرهنگ‌هاي مختلف ديد.
 
 
 
اما نكته جالب توجه رسوخ صنايع دستي ايراني در دفاتر كار شخصي برخي از دولتمردان و مسئولان سياسي كشور‌هاي مختلف است به گونه‌اي كه اخيرا پاي صنايع دستي كشورمان آن هم از نوع "خاتم‌كاري" اصفهان به دفتر كار شخصي ديويد پترائوس رئيس سابق سازمان سيا نيز باز شده كه طي چند روز گذشته خبر استعفاي ناگهاني وي خبرساز شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حتما هم خاتمی بهش داده نه ؟؟؟
از کجا میدونید خاتم اصفهان هست.اولا خاتم جز صنایع دستی شیراز هست و هنر خاتم کاری اول در شیراز بوده.ضمنا بهترین و مرغوب ترین خاتم جهان مربوط به شیراز هست که بسیار گران هست .اما خاتم اصفهان که از مرغوبیت کمتری برخوردار هست خیلی گران نیست و بهتره بدونید این هنر از شیراز به اصفهان رفته.خواهشا قبل از اینکه مطلبی بذارید در موردش تحقیق کنید.