جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸۵
۸۳

سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی داعش را گرفتند +فیلم

دریادار فدوی: آمریکا در موضع انفعال است
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 382034
"سردار امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت:سردار بزرگ ما سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی تروریست های داعش در اربیل را گرفتند.
سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی داعش را گرفتند +فیلم
به گزارش جهان، «سردار امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه ریشه رفتار دوگانه آمریکا در چیست گفت: آمریکا و متحدانش به دنبال این هستند تا گذشته نه چندان دور خود را پاک کنند به گونه‌ای که آن‌ها تا مدتی پیش اعتراف می‌کردند که داعش را مورد حمایت و آموزش خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه قرار آمریکا و هم پیمانانش در این بود که داعش از سوریه حرکت کند و شمال عراق را بگیرد گفت: آن‌ها درصدد بودند تا به بغداد برسند و در ‌‌نهایت حکومت مرکزی را تسخیر کنند.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش می‌خواستند حاکم منطقه و عراق شوند ادامه داد: خوشبختانه سناریو آن‌ها به مرحله اجرا نرسید و پشت مرزهای عراق و سامرا ماندند.

وی با اشاره به اینکه ایران نیروهای مردمی عراق را ساماندهی کردند افزود: فتوای آیت الله سیستانی و پایمردی دولتمردان عراق باعث شد تا سناریوی آن‌ها شکست بخورد.

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: کسانی که به داعش پول می‌دادند و آن‌ها را مورد حمایت‌های نظامی، مالی و تسلیحاتی قرار می‌دادند اکنون می‌خواهند حافظه دنیا را پاک کنند در صورتی که این حرکات نیاز نیست و مردم آگاه شده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم و ارتش عراق کاملا قادر هستند با نیروهای داعش مقابله کنند اظهار داشت: آن‌ها اگر کمکی نیاز دارند ایران می‌تواند به آن‌ها یاری برساند زیرا اگر کمک ایران نبود داعش کردستان عراق را تصرف می‌کرد و در همین راستا باید بگویم که سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی تروریست‌های داعش در اربیل را گرفتند.


سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه فرماندهان ما به ملت و نیروهای مردمی عراق کمک کردند ادامه داد: آمریکا به جای اینکه داعش را بمباران کند اقدام به بمباران نیروهای عراقی می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدامات آمریکا بازی و نمایش نامه است گفت: اگر قرار باشد ارتش کلاسیک وارد عمل شود ۵ و ۶ تیپ کل قاعده را فتح می‌کند.

سردار حاجی‌زاده افزود: مناطق شمالی عراق درگیر بحران است این در حالی است که هواپیماهای آمریکایی در جنوب عراق پرواز می‌کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه مبدا پروازی پهپادی که وارد نطنز شده بود کجاست گفت: هواپیمای بدون سرنشین به دنبال اقدامات جاسوسی بود به طوری که این هواپیما ماموریت رژیم صهیونیستی را برعهده داشت.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه برای مسئولین ایرانی بیش از ۹۵ درصد محرز بود که این پهپاد از کدام کشور وارد ایران شده است اظهار داشت: با اقدامات کار‌شناسی مشخص شد که این هواپیما از کدام کشور وارد ایران شده است به گونه‌ای که در حوزه سیاسی از سوی دولتمردان فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به موفقیت‌های بزرگ ایران افزود: هوشیاری رزمندگان و نیروهای پاسدار و ارتش بود که توانستند این هواپیمای بدون سرنشین را مورد شناسایی قرار دهند.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه این هواپیمای بدون سرنشین چندان بزرگ نبود گفت: رادارهای کشورمان به راحتی توانستند این هواپیما را کشف کنند به طوری که کشف آن توسط دانشمندان ایرانی صورت گرفت.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بعضیها هم با هفتادمیلیون پشتوانه انرژی هسته ای ، اونو دو دستی تقدیم میکنند!
حسین
سلام برادر عزیز شعار نده حرف بی فکر هم نزن تند رو هم نباش زنده باد ظریف تو و من چه میدونیم سیاست چیه بزار کار خودشو بکونه تحویلکسی هم نمیدیمش ما ایرانی هستیم اول بدون ایرانی چیه بعد بگوووو
درود بر حاج قاسم امام زمان پشت و پناهش
جانم فدای رهبر شعار نیست فقط منتظر فرمان رهبریم
رزلااقی
هنره
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر سازشگر
ایرج نورزاده
سلام.برسردار بزرگ ایران زمین.سرداربه اقا بگید حکم جهاد بده تا نسل داعش و وهابیت رو از روی زمین برداریم .جانم فدای رهبر
اشتباه است یا شیطنت! این اشتباهات آمریکا تا کی ادامه خواهد داشت؟ خدا میداند...
از حدود یک سال پیش با پرداخت حقوق ماهانه 1200 دلار و مزایای فراوان بسیاری از جنگ جویان از جبهه النصره به داعش پیوستند چون هم پول بهتر میدهد و هم قویتر است. حالا که آمریکا به داعش حمله میکند چه اتفاقی می افتد؟! آیا همه آنها کشته می شوند یا اسیر می شوند؟!
خیر بسیاری از آنها دوباره به النصره برمی گردند و به اعمال تند خود ادامه خواهند داد و در واقع آش همان آش و کاسه همان کاسه است...
یزد
سلام و دورو خدا به همه رزمندگان اسلام علی الخصوص سردار بزرگ اسلام ومایه آبروی ایرانیان سردار سلیمانی عزیز
خدا پشت و پناهتان
مرتضی
درووووود بر حاج قاسم

خیلی چاکرتیم
حسسن
اخه شما دو نفر برا چی نه دادید کمونیسم ها خاعن ها به وطن زنده باد حاج قاسم
خدا به حق امام حسین سردار ویارانش رو حفظ کنه. به خدا همه شیعیان بهش افتخار میکنن. انشاءالله قیامت باامام حسین وحضرت عباس محشور بشن.
عبدالرازق
من تشکر میکنم ازسردارسلیمانی پدرداعش رادرآورد
Iran, Islamic Republic of
سردار شجاع آقاي سليماني تودرقلب همه ايران جاي داري چون مردانگي اصلي ترين خصلت شماست
سردار فدايي داري
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
خدارحمت كنداينچنين مادراني راكه چنين شيرمرداني را تربيت ميكنند
معنی منفی چیه؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی حسادت یعنی سوختن در حد المپیک که نمیتونن ببینن سردار ما خیلی مرده و اینها مثل موش کوووور
نسرین
Iran, Islamic Republic of
مالک اشتر زمان خدا حافظت باشه
درود بر سردار انقلابی و بسیجی فعال
سردار دوست داریم محشر (مدل جدید دوست داشتن 2014 ).
اي كاش مي توانستم در كنار سردار سليماني و سپاه قدس جانم را براي رسيدن به آرمانهاي انقلاب فدا كنم و شهيد شوم.فدايي امام خامنه اي
سرباز ارتش
آفرین جانم فدای رهبر
مهدی
میخواستم جزئیات اعزام به سوریه رو به عنوان مدافع حرم بدانم باتشکر
آقای اوباما به جای دروغ پردازی فرماندهان ارتشتو بفرست پیش سردار امام خامنه ای کار اموزی
مجید
سردار علی(ع)پشت وپناه تو باشد.
Iran, Islamic Republic of
خداپشت وپناهت باشه سردار
مصطفی
دلم می خواد یه بار حاج قاسم رو از نزدیک ببینم..مالک اشتر علی
چرا ما رویمان نمی شود بگوییم دولت جمهوری آذربایجان در ارسال پهباد با صهیونیستها همدست است در حالی که دیگران بدون هیچ سند و مدرکی هر روز بی جهت به ما تهمت می زنند؟
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا بر حاج قاسم عزیز حاجی ای سردار بزرگ اسلام رهبر به شما نیاز دارد مواظب خودت باش به دست قمر بنی هاشم می سپارمت. یا علی
یا علی
hamid
واقعا سردار و بچه ها مرد هستن
صادق
Iran, Islamic Republic of
عشق یعنی سردار سلیمانی عزت یعنی سردار سلیمانی فقط یک کلام سردار دوستت دارم انشاء الله همیشه سردار باقی بمانی افخار ملتی اقتدار عزتی چقدردلم می خواست سربازت بودم که اسلحه دردست داعش کوشی می کردم
نوکر اهل بیت
حاج قاسم خدا پشت و پناهت . دست اقا امام زمان (عج) به همرات.
مجید
معنی منفی دادن اینه که کسی روکه خوابه میتونی بیدارکنی ولی اونی که خودشو به خواب زده هرگز
نوکر اهل بیت
حاج قاسم امام زمان
(عج) پشت وپناهت
پيروز
شما اگر كامل به وضعيت فعلي كشور نگاه كنيد تمام دستاوردهاي ديپلماسي ما و حتي اگر در بحث هسته اي توافق خوب تاكيد ميكنم توافق خوبي كه تمام مصالح كشور درآن رعايت شود تمام اينها از مديريت فرمانده كل قوا يعني قدرت نرم و كار سخت رزمندگان در جبهه ها يعني جنگ و شهادت مثل شهيدان عزيز ما در سوريه كه مظلومانه تشييع ميشوند حاصل شده كه متاسفانه برخي دولتها اين زحمات وفداركاريها را نه تنها قدر نميدانند بلكه با دادن باج به طرف خود را بدهكار غربيها ميكنند درحاليكه غرب و آمريكائيها بايد ممنون ما باشند كه جلوي مواد مخدر ونيروهاي تكفيري را گرفته ايم و از ترس نميدانند چه كنند
منصور
درود بر این سالار شیر پاک خورده انشااله در پناه خدا ودعای مردم عزیز موفق باشی
بهادر الشتر لرستان
Czech Republic
حاج قاسم الگوي جوانان ايران بايد باشد بايد بيشتر شخصيت و شجاعت ايشان براي مردم شناخته بشه
سلام حاج قاسم خسته نباشی خداپشت وپناهت باشه دمتون گرم بزنیدچشم استکبار ومنافق وداعشی یه جادربیارید......یاعلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج قاسم
اهوازی
United Kingdom
فقط سردار سلیمانی باید داعشی ها را تار ومار کرد
محمدعلی علیزاده
سلام اقای سیمانی ممنون ازکمک هایی که به مامردموخدمت هایی که به کشورمیکنی .
حامد
درود خدا بر سردار دلاور وقهرمان ملی ما ایرانیان سردار سلیمانی
دشمنان بدانند ایران پر از سردار سلیمانی هاست........
محمدرضا گودرزي
علی
سلام به همه ملت ایران حاجی ما همه پشت شما هستیم همه بسیج هستیم برای نابودی داعش و پدران داعش
مهرانی طالقانی
اگه 313تن شی دنیا را فتح می کنی

ماشاء الله
زنده باد سردار جانم فدایه رهبر و شما انشاالله سایه شما همیشه بالایه سره ملت ایران وهمه مسلمانان جهان باشد آرزویه من پا در رکاب بودنه شماس انشاالله که قسمت ماهم بشه
مجید شمس الدین پور
France
فدات بشم سردار سلیمانی کجای که از نزدیک ببوسمت . دردو بلات به سر من الهی من فدات بشم .خداوند پشت پناهت .
مجید شمس الدین پور
France
سلام.سلامی گرم سلامی پر از عشق به سردار عزیزم یعنی سردار سلیمانی .سردار هر لحظه اراده کنی با تمام وجودم در هر کجا که تو فرمان بدی با داعش ودشمنانت میجنگم ..حتی جانم را فدات میکنم.
مجید شمس الدین پور
France
سردار سلام.دور شده به خدا تمام ملت عزیز ایران اماده اماده اند که تو اشاره کنی تا امریکا وداعش را با خاک یکسان کنند .گر چه با وجود تو نیازی نیست چون همینجوری با اسم سردار سلیمانی همشون جفت کردند. .درود خدا بر تو سردار دوستت داریم .حاضریم فدات هم بشیم . مجید شمس الدین پور از رابر شهر سردار عزیزم حاج قاسم.
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
سردار سلام خسته نباشید خدا قوت تان بده تمنا مکنم نگذاری این وحشی ها اینقدرمردم را اذیت کنند خیلی گناه داردبی جهت یک مشت حیوان شب وروز انسانها راسیا کنند شمار ا به امام حسین کمک کنید انسانهای بی گناه پیر وجوان بچه چه گناهی کردن خداشمارا برای ما نگهدارد چشم دشمنان مان کور شود انشا الا
فرهاد
سلام و درود بیکران بر شما کاش میشد ما هم میتوانیتسم با این وحشی ها بجنگیم. دوستتان داریم حسین ع به همراهتان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سردار خدانگهدارت باد
دستمال قرمز ها فداييان
اسراييل امريكا. يا كل جهان هم جمع بشوند نميتوانند غلطي كنن. يا رهبر. اماده هستيم تا فرمان دهد جانمان را فدا كنيم. يا شهدا
دستمال سرخ ها
جيزي نميتوانم بكويم جون. هيج احدي نميتواند ايران را تهديد كند. تا رهبر امام خامنه اي و حاج قاسم و مردمان جان بر كف تا اخر ايستاده اند پس امريكا بره. ...بعله اينه. يا علي
شاهرخ هناره
جانم فدای رهبرم جانم فدای سردار سلیمانی
فرشید حضرتی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود فراوان بر سردار شجاع جامعه اسلامی(سردار سلیمانی) از زحمات بسیار دلیرانه شما نهایت سپاس را دارم خدا قوت مرد دلیر ایرانی
فرهاد
United States
پاینده باد ایران...
افشین
Romania
درود بر تو ای بزرگ مرد سردار سلیمانی باید به داشتن تو افتخار کرد درودبر تو درود بر تو سردار سلیمانی.
افشین احمدی از کرمانشاه
Romania
ایی کاش میتوانستم بر دستانت بوسه بزنم درود بر تو سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی..
جانم فدای رهبرم امام خامنه ای..
مهدی امامی
درود خدا بر سردار سلیمانی ها که در کشور عزیز مان این قهرمانان کم نیستن. خدا نگهدار همه این سردار عزیز باشد
کاشکی میشد باشم همرزم ویاورت سرداراین جان به لب امده دعاکن که بیایم روزی کنارت دعاکن...
احمد
سردار ایشالا همیشه تنت سالم باشه و خار بشی تو چشم هرچی مخالف ،،،،جانم فدای امام خامنه ای
سلام و درود بر سردار قوی پنجه و هوشیار دیارمان جانم فدای رهبر مهربان ودرود به تمام افتخار آفرینان ایران اسلامی
سجاد مرادی
همیشه برای فدا کردن جانم برای میهن و رهبر آماده هستم حتما که نباید سپاهی ارتشی یا بسیجی بود درون مردم عادی هم
حسین
Iran, Islamic Republic of
سردار جندتااز اون حمله هاتو به داعش انجام بده له و لوردشون کن تا بفهمن هر کس با ایران در افتاد ور افتاد.با اینکه جند سال مردم ما تو فشارمالی هستندبه این همه امکانات دست پیدا کردیم وای بروزی که مشکلات کشور ما حل بشه دیکه...... .....با اینکه یه فرد عادی هستم خیلیها مثل من منتظرفتوای رهبر عزیزمون هستی تا دستوربده بریمدهنشون رو سرویس کنیم
امیر
دمت گرم با مرام خیلی مردی سردار سلیمانی
سهیل
سیدعلی لب ترکندجان رافدایش میکنم
محسن
France
جانم فدای رهبر. جانم فدای سردار سلیمانی. خداوند پشت پناهتان
علی رضا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
ایول خوشم به خوشت گلو
مرتضی عاشق حسین وابوالفظل ویارانش
سلام حاج قاسم یکی از سربازانت این پیام را میده تاوقتی ما زنده ایم نمیزاریم به کشور مان وایین مان کسی چپ نگاه کنه.ا رزوم بود پیش شما بودم وزندگی مو فدای دین این اسلام وشیعیان میکردم ومن هم به غافله عشق میرسیدم.الان هم ارزوم هس وتا ابد هم خواهد بود از خدای بزرگ میخوام به این ارزو مرا برساند.....
فرهاد
درود برشرف و مردانگیت سردار سربلند ایران اگر شما سلیمانیها نبودید الان سرنوشت ایران هم همانند عراق ومصر ولیبی و تونس و افغانستان و پاکستان و حتی خودکشورهای اروپایی بود
مثل خود آمریکا و دیگر کشورها...
درود بر ایران
mahdi
یه ‌‌‌‌‌سردار سلیمانی یه ایران اگه حاج قاسم نبود عراق وکربلا و سوریه هم نبود ‍
حجت
United States
حاج قاسم دوستت دارم از ته دل خدا بهت طول عمر بده تا دشمنای دین و قران را ذلیل کنی
سعید
Germany
جناب آقای سلیمانی ایران به داشتن شیر مردانی همچون شما افتخار میکنه.
سجاد
سردار زنده بمان همین
مسعود
سردار جان تو تنها نيستي ما هم پشت سر تو با نبرد با داعش بر مي خيزيم
مجتبی"م"
سردار بزرگ ایران حلالت خدا پشت پناهت
به امید نیست نابود شدن داعشی های حرومزاده انشاا...
کاوه
درود بر سردار بزرگ ایران زمین سردار سلیمانی
شیرین
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم خدا یار و یاورت باشد.کاش ما میتونستیم خاک پای شما بشیم.نوکر شماییم سردار عزیز و غیور ایران.خدا پشت و پناهت باشد.جانم فدای شما.
سرباز
سردار سلام دمت گرم انشالا زیر سایه امام زمان باشی.........
محسن
نوکر حاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب اسلامی