سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رئال‌مادرید به پناهندگان‌سوری کمک‌ می‌کند

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 442730
پرافتخارترین باشگاه جهان از آمادگی خود برای اعطای کمک نقدی به پناهدگان سوری خبر داد.
به گزارش جهان به نقل تسنیم، بعد از اعلام آمادگی تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ و پورتو برای ارائه کمک‌های خیرخواهانه به پناهندگان سوری که جهت نجات جان خود به قاره سبز مهاجرت کرده‌اند، اکنون باشگاه رئال مادرید هم بخشی از درآمد‌های خود را به مبلغ یک میلیون یورو به کمک به این گروه از پناهندگان اختصاص داده است.

در بیانیه سایت باشگاه رئال مادرید در خصوص اقدام خیرخواهانه کهکشانی‌ها که حرکتی در راستای عمل تعهدات این باشگاه به امور خیریه توصیف شده، آمده است: هدف از اختصاص ارائه این مبلغ به پناهندگان، حمایت از مردان، زنان و کودکانی است که برای نجات جان خود و فرار از جنگ و مرگ، مجبور به ترک خانه‌‌های‌شان شده‌اند.

رئالی‌ها اعلام کرده‌اند که رئیس آنها فلورنتینو پرس در گفت‌و‌گو با ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا از او در خصوص راه‌های دیگری که رئال مادرید می‌تواند به حل مشکلات پناهنگان مهاجرت کرده به اسپانیا کمک کند، مشورت گرفته است و به همین منظور قصد دارد اقداماتی را برای کمک به آنها انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *