شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۹

سندی منتشر نشده از ارتباط مهدی هاشمی با عناصر فتنه +تصویر

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 212032
حمزه کرمی به مهدی هاشمی گفت:"قبلاً هم گفتم عناصری مانند کوثر هیچگاه قابل اعتماد نیستند."
به گزارش جهان  به نقل از ندای انقلاب، انتشار برخی اسناد مربوط به دوران مسئولیت مهدی هاشمی نشان از ارتباط نزدیک وی با برخی عناصر خارج نشین جریان فتنه دارد. این تصویر متن یادداشت حمزه‌ کرمی از متهمان اصلی جریان فتنه در طراحی اغتشاشات پس از انتخابات سال ۸۸ می‌باشد که هم‌اکنون دوران محکومیت خود را در زندان سپری می‌کند.

این نوشته به خوبی ارتباط تنگاتنگ مهدی هاشمی رفسنجانی با برخی عناصر خارج‌نشین جریان فتنه نظیر علی‌افشاری و نیک‌آهنگ کوثر را مشخص می کند.



در این یادداشت حمزه‌ کرمی گزارش تلاش خود برای حذف خاطرات نیک‌آهنگ کوثر از وب‌سایت شخصی‌اش که به مذاق جناب مهدی هاشمی خوش نیامده با وساطتت علی افشاری و همسر نیک‌آهنگ کوثر اشاره می‌کند!

مطلب جالب دیگری که در این یادداشت به چشم می‌خورد، عدم اعتماد فتنه‌گران به یکدیگر و وجود انشقاق و تفرقه در میان آنان می‌باشد. به نحوی که کرمی در بخشی از این یادداشت اظهار داشته است: "قبلاً هم گفتم عناصری مانند کوثر هیچگاه قابل اعتماد نیستند."

هم‌چنان که از متن این یادداشت مشخص است، افرادی مانند مهدی هاشمی با استفاده از رانت قدرت و ثروتی که در اختیار دارند، چگونه از عناصری فتنه‌گری که در سطوح پایین این جریان قرار دارند نظیر حمزه‌ی کرمی، علی افشاری و نیک‌آهنگ کوثر در راستای اهداف و مطامع خود بهره‌ می‌گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
كه چي؟! مگر سند و مدرك خيانت برخی از خاندان آقاي هاشمي رفسنجاني و آقازاده هايش مهدي و فائزه در 33 سال اخير بوژه بعد از سال 84 و بالاخص از خرداد 88 به اين سو كم بوده و هست ؟ مگر قوه قضائيه توان برخورد بازدارنده با آنها را داشته و دارد؟!! قانون و دادگاه و زندان براي افراد بيكس و بي پارتي است نه براي اين خاندان قدرتمند كه خود را صاحب كشور و ارباب مردم ايران دانسته و مي دانند.
Iran, Islamic Republic of
اي بابا سند بالاتر از اين كه خواهر ايشون تو جريان فتنه مردم رو تحريك ميكرد به ريختن تو خيابونها ؟؟؟؟؟؟؟ سند بالاتر از اين كه اسناد ومدارك... تو دفتر ((رئيس دفتر هيئت امنا دانشگاه ازاد پيدا شد؟؟؟؟؟؟؟ الان هم که داره راست راست تو لندن عشق و حال ميكنه. قانون برا ضعفاست عزيزم و گرنه اقايون هر كاري بكنن كسي نميتونه بهشون چيزي بگه چون باباشون يه زماني مبارز بوده
Iran, Islamic Republic of
هاشمی حرف درستی زده واقعا باید ببینند که مردم چه می خواهند!!
مگر مردم در 9 دی چی میخواستند؟؟
مگر مردم در 22 بهمن سالهای اخیر چه میخواستند؟؟
باید حرف مردم را شنید، مگر غیر از این است جناب آقای هاشمی!!!
Iran, Islamic Republic of
نمونه اش اهانت كننده به فايزه خانوم (تاجيك) ميزان حكم محكوميت را با و اهانت كننده به ولايت فقيه و نظام و قانون اساسي و مسئولان به نظام و دست داشتن در اغتشاشات رو قوه قضاييه چه حكمي صادر فرمودند !!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه فايده اي داره؟ وقتي قوه قضائيه هيچ كاري نكرد؟
من بعنوان يكي از اعضاي خانواده ي شهيدان هرگز هرگز از قوه قضائيه نخواهم گذشت. اين چه مماشاتي است؟
روز قيامت جواب خون شهدا رو چطور مي دهيد؟ جواب زجر مادران شهدا و مفقودين را چطور مي دهيد؟ ما شهيد نداديم كه عده اي براي قدرت بر ضد نظام جمهوري اسلامي در خيابان ها شعار بدهند و توطئه كنند و دل رهبرمان را خون كنند.
البته لازم به ذكر است كه اين خانواده هيچ گاه هم مورد مواخذه قرار نمي گيرند و اصلا قانون در مورد آنها اجرا نمي شود. و ضمنا امثال علي مطهري هم اصلا ناراحت نيستند كه اينها اين همه قانون شكني مي كنند
آقازادگي در تاريخ انقلاب يعني همين
از شماها همه چی برمیاد!!!خودتون درست کردین حالا سندش میکنین؟؟!!!!
فعلا که هر دو فرزند هاشمی به حکم قانون در بند و زندان هستند....