چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

توصیه‌ی اقتصادی آیت‌الله جوادی آملی

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 448833
یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکل فقر، بیکاری و مسائل دیگر، رفع مشکلات اقتصادی را نیازمند اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی در دیدار استاندار قم با وی، طی سخنانی تلاش برای حل مشکلات مردم را وظیفه مهم مسئولین دانست.
 
وی با اشاره به محرومیت‌های تحمیل‌شده به مردم در دوران شاهنشاهی، انقلاب اسلامی را موجب بازگشت اقتدار به کشور دانست و افزود: حفظ مبانی دینی از جمله اهدافی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشت.
 
استاد عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر ضرورت توجه به معنویات و اخلاص در کار‌ها گفت: رضای خداوند متعال در همه کار‌ها باید مدنظر قرار گیرد.
 
وی با اشاره به مشکلات جامعه، به‌کارگیری صحیح منابع و امکانات کشور را برای حل این مشکلات یادآور شد.
 
آیت الله جوادی آملی، مشکل فقر و بیکاری و دیگر مشکلات اقتصادی را مورد توجه قرار داد و افزود: راهکار صحیح رفع این مشکلات اجرای درست سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
 
وی با اشاره به مشکل طرح‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده از گذشته، گفت: اجرای پروژه‌ها باید متناسب با منابع و پیش‌بینی اعتبارات مالی باشد.
 
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر ضرورت تلاش مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه، گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و حل آنها از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مسئولان است.
 
توسعه و تعالی قم با تفرقه و اختلاف منافات دارد
 
سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این جلسه بهره‌گیری از رهنمودهای علما و مراجع را راهبرد دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: دولت در همه عرصه‌ها توصیه‌ها و نقطه نظرات مراجع معظم تقلید را مدنظر قرار می‌دهد.
 
وی با اشاره به برنامه‌های خود برای توسعه و پیشرفت استان، ‌ایجاد وفاق و همدلی را مهم‌ترین زیرساخت این عرصه دانست و گفت: توسعه و تعالی استان با تفرقه و اختلاف منافات دارد.
 
استاندار قم با تأکید بر دیدگاه شایسته‌سالاری دولت یازدهم، استفاده از نیروهای لایق و توانا به‌دوراز شائبه‌های جناحی و حزبی را موردتوجه قرارداد و افزود: قم باید درشان و جایگاه شایسته آن ساخته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *