جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

منطقه "البحصه" در سوریه آزاد شد

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 448932
ارتش سوریه در نخستین روز از عملیات بزرگ نظامیان این کشور علیه گروه های تروریستی توانست منطقه البحصه در حومه استان حماه را آزاد کند.
به گزارش جهان، شبکه المیادین گزارش داد: ارتش سوریه امروز _پنج شنبه_ منطقه "البحصه" در شهر "سهل الغاب" واقع در حومه استان حماه را پس از حملات توپخانه ای به مواضع گروه های تروریستی و پشتیبانی هوایی روسیه آزاد کرد.

شبکه العالم نیز گزارش داد: ارتش سوریه امروز پس از درگیری های شدید با گروه های تروریستی در موفق شدند کنترل منطقه "البحصه" در شمال استان حماه را به دست بگیرند.

در این عملیات شمار زیادی از عناصر تروریست به هلاکت رسیدند.

ساعاتی پیش رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه گفت: ارتش سوریه عملیات بزرگی را برای آزادسازی مناطق و شهرهای تحت کنترل گروه های تروریستی آغاز کرده است.

وی افزود: حملات هوایی روسیه قدرت گروه های تروریستی در سوریه را تضعیف و به ارتش سوریه کمک کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از تلویزیون سوریه گزارش داد: ارتش سوریه حمله گسترده ای را به منظور بازپس گیری شهرها و مناطق تحت کنترل تروریست‎ ها آغاز کرد.

این در حالی است که وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که کشتی‌ های جنگی روسیه چهارشنبه شب زیرساخت های گروه تروریستی داعش را بمباران کردند.

در همین حال ارتش سوریه از صبح امروز با پشتیبانی جنگنده های روسیه حمله زمینی به مواضع گروه تروریستی داعش در منطقه "سهل الغاب" را آغاز کرد.

از سوی دیگر وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه تصاویر شلیک موشک های کروز به سوی مواضع گروه داعش در سوریه را منتشر کرد.

وزارت دفاع این کشور طی بیانیه ای نوشت: گروهی از ناوهای جنگی ارتش روسیه در عملیات گسترده تجهیزات زیربنایی گروه تروریستی داعش را آماج حملات خود قرار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *