جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
بازیکنان سرباز حق تمرین با تیم‌های نظامی را ندارند

بهروان: ورود دوربینها ممنوع است

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 386931
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: امیدوارم مسئله حق پخش به زودی حل شود تا مردم از دیدن فوتبال از تلویزیون محروم نشوند.
به گزارش جهان، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ممنوعیت ورود دوربین‌های صداوسیما به نشست‌های خبری و ورزشگاه‌ها و ممنوعیت مصاحبه مربیان با دوربین‌های تلویزیونی گفت: به ما دستور داده‌اند که مربیان با دوربین‌های تلویزیون صحبت نکنند. ما هم این دستور را به باشگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم. البته امیدوارم این مسائل هرچه زودتر حل شود اما فعلا این دستوری است که باید اجرا شود و اگر مربیان خارج از نشست خبری با دوربین‌های تلویزیون صحبت کنند، عملا دستور فدراسیون بی‌تاثیر می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای که در این باره صادر کرده از مردم عذرخواهی کرده. من هم به نوبه خودم این کار را می‌کنم چون ما فقط مجری دستورات هستیم و حقوق فوتبال باید ادا شود و طرفین به نوعی باید از مواضع خود کوتاه بیایند تا این مسئله حل شود.

مسئول کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ همچنین گفت: فوتبال متعلق به مردم است. آن‌ها دوست دارند که بازی‌ها را تماشا کنند. گاهی مسابقه تیمی در گوشه‌ی دیگری از کشور است و هوادارانش می‌خواهند آن را از تلویزیون دنبال کنند. متاسفانه فعلا قرار بر این است که دوربین‌ها به ورزشگاه راه داده نشوند. با این اتفاقی که افتاده است فوتبال ضرر می‌کند اما صداوسیما هم نباید فکر کند که می‌تواند تمام بهره را از فوتبال ببرد.

بهروان درباره تمرین چند بازیکن سرباز با ملوان در حالی که کارت معافیت‌شان باطل شده است گفت: اصلا چنین اتفاقی نباید بیفتد. این بازیکنان با باشگاه دیگری قرارداد دارند و طبق قانون حق ندارند با باشگاه دیگر مذاکره کنند چه برسد به آنکه در تمرین آن‌ها حاضر شوند. این مسئله باید به طور جدی بررسی شود.

بهروان درباره مکان برگزاری دیدار پرسپولیس و راه آهن در جام حذفی و درخواست پرسپولیسی‌ها برای انجام بازی در ورزشگاه آزادی گفت: ما با این مسئله مشکلی نداریم اما مدیریت مجموعه ورزشی آزادی باید این اجازه را بدهد. آن‌ها گفته‌اند که اگر بازی پرسپولیس و راه آهن سوم آبان و بازی استقلال و پارسه پنجم آبان باشد، این اجازه را می‌دهند اما فعلا راه آهنی‌ها با انجام بازی در این تاریخ موافق نیستند چون آخرین بازی لیگ‌شان ۳۰ مهر است. در نهایت باشگاه راه اهن یا مجموعه آزادی باید با این مسئله موافقت کنند.

به گزارش ایسنا، پس از انتشار نقل قولی از بهروان مبنی بر اینکه رد پای بازیکنان سرباز در بسکتبال هم وجود دارد، محمدرضا مشحون دبیر فدراسیون بسکتبال به صحبت‌های بهروان واکنش نشان داد. بهروان در این باره گفت: من به مشحون و رشته بسکتبال ارادت دارم. اما از او انتظار داشتم که پیش از واکنش نشان دادن به آن صحبت‌ها با من تماس می‌گرفت تا به او توضیح می‌دادم که من اصلا چنین حرفی نزده‌ام. حالا هم ضمن آنکه آن حرف‌ها را تکذیب می‌کنم می‌گویم که از مشحون انتظار نداشتم چنین رفتار کند.

وی ادامه داد: مشحون گفته است که من بهتر است به فوتبالم بپردازم و افتخارات بسکتبال را با فوتبال مقایسه کرده است. باید بگویم که افتخارات بسکتبال متعلق به همه ایران است و ما هم به آن افتخار می‌کنیم اما من چنین حرف‌هایی نزده بودم و از مشحون به عنوان یک پیشکسوت انتظار داشتم که ابتدا با من حرف می‌زد. من به خودم اجازه نمی‌دهم که درباره سایر رشته‌ها چیزی بگویم.

بهروان در پایان گفت: من درباره فوتبال که در آن کار می‌کنم خیلی چیزها را می‌دانم اما نمی‌گویم پس چطور ممکن است که درباره رشته‌ای که اطلاعی از آن ندارم، حرفی بزنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *