جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۷

بازگشت احمدی‎نژاد به نفع روحانی است

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 356330
یک پایگاه امریکایی نوشت:"در حالی که احمدی نژاد و روحانی دو قطب کاملاً مخالف هستند، اما بازگشت احمدی‎نژاد به نفع روحانی خواهد بود."
بازگشت احمدی‎نژاد به نفع روحانی است
به گزارش جهان به نقل از مهر، تحلیلگر سایت امریکایی المانیتور در تحلیل بازگشت محمود احمدی نژاد به عرصه سیاست پرداخته است.

نویسنده با استناد به مطالب منتشر شده در رسانه‎های اصلاح طلب از افزایش فعالیت‎های اطرافیان رئیس جمهور سابق و تشکیل گروهی به نام "هواداران محمود احمدی نژاد (هما)" خبر داده است.

جاودانفر برنامه هواداران وی را بهره برداری از نارضایتی عمومی پس از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها می‎داند.

علاوه بر این به اعتقاد المانیتور، احمدی نژاد نگاهی هم به محافظه کاران دارد و امیدوار است که وی را برای رهبری مخالفت‎ها با روحانی -به خصوص در زمینه پرونده هسته‎ای- برگزینند.

تحلیلگر فوق احمدی نژاد و روحانی را دو قطب کاملاً مخالف در حوزه‎های مختلف می‎داند و می‎افزاید در چنین شرایطی، مقایسه بسیار ساده‎تر است و این به نفع روحانی است زیرا به اعتقاد نویسنده، کفه ترازو به نفع رئیس جمهور کنونی سنگین‎تر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تازه از دست احمدي نژاد با اون حرفها و تفكرات پوچش راحت شديم
Iran, Islamic Republic of
دلم براي خنديدن به مصاحبه هاي احمدي نژاد تنگ شده
با این که صد در صد با بازگشت احمدی نژاد مخالفم ولی اگه برگرده 70 به 30 از اقای روحانی جلوئه و محبوبیتش رو هیچ کدوم از رجل فعلی ندارند
اگه احمدی نژاد 84 باشه دوستش داریم
اما احمدی نژاد 88 فقط یه نه بزگ به هاشمی و موسوی و جریان غربگرا بود و حتی بله کوچک به احمدی نژاد هم نبود
92 هم قطعا بلی حتی کوچک هم به هاشمی و اصلاح طلبها نبود و نتیجه تخریب و وارونه نمایی واقعیات بود بدون اینکه مردم از غربگرا بودن انتخاب شونده اطلاع داشته باشن
به هر حال ما احمدی نژادرا بسیار بیشتر از فعلیا قبولش داریم
هنوز ته دلمون دوستش داریم ولی امیدواریم احمدی خودمون احمدی 84 بیاد
قطعا مشایی همین نیم درصد دولت نیم درصدی فعلی را هم نداره
مجید
خدا کند که بیایی . صد هزار رحمت بر تو که هر کاری کردی ...اما به مقدساتمان توهین نکردی و از همه مهم تر غرور ملی مان را خدشه دار نکردی
Iran, Islamic Republic of
آقا محمود كجايي استاد حسن بيچاره امان كرده .برگرد كه چشم براه توايم.
Canada
خدا نكنه برگرده