پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

خبری‌خوش برای دانش‌آموزان استثنایی تهران

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 376437
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه سال گذشته سامانه معلولان به دانش آموزان ۶ مدرسه استثنایی پایتخت خدمات رسانی کرد گفت: در تلاشیم در سال تحصیلی جدید خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه معلولان را به تمامی مدارس استثنایی پایتخت فراهم کنیم.
به گزارش جهان پیمان سنندجی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: سال گذشته ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه معلولان به عنوان سرویس مدرسه به دانش آموزان ۶ مدرسه پایتخت خدمات رسانی کردند که عملکرد سامانه معلولان مورد توجه و استقبال بسیار خوب مدارس و خانواده های دانش آموزان معلول قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید شاهد افزایش تقاضا در این زمینه بودیم و با توجه به اینکه ادامه تحصیل کودکان معلول از اهمیت ویژه ای برخوردار است مقرر شد تا ناوگان سامانه معلولان اولویت خدمات رسانی به عنوان سرویس مدرسه را در دستور کار خود قرار دهد و تمامی مدارس استثنایی شهر بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

سنندجی گفت:حدود ۵۵ مدرسه کودکان استثنایی در تهران وجود دارد که نیاز به ارایه خدمات هستند و امیدواریم بتوانیم با تحت پوشش قرار دادن تمامی این مدارس شاهد رضایت مندی معلولان و خانواده هایشان باشیم.

وی با بیان اینکه ناوگان موجود در این پایانه جوابگوی نیازها نیست و باید به طور حتم نسبت به افزایش ناوگان اقدام شود گفت: طی ماه های آتی تعداد اتوبوسهای سامانه معلولان به ۴۰ دستگاه افزایش می یابد که با احتساب ۵۰ دستگاه خودروی ون مناسب سازی شده در این سامانه می توانیم خدمات رسانی بهتری جامعه شهر تهران داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان تصریح کرد: مراکز آموزشی، درمانی، تفریحی و خدماتی ویژه مععلولان و جانبازان نیز می توانند از خدمات رسانی ناوگان پایانه معلولان بهره مند شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *