پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هيات منصفه مدير مسئول روزنامه ورزشي 90 را متهم دانست

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 58663
هيات منصفه دادگاه مطبوعات مديرمسئول روزنامه ورزشي نود را در سه مورد با اكثريت آرا مجرم ولي مستحق برخورداري از تخفيف در مجازات دانست.
 به گزارش  ايرنا، جلسه رسيدگي به كيفرخواست هاي مطروحه عليه مدير مسئول روزنامه ورزشي نود، روز گذشته در شعبه ‪۷۶‬ دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مدير خراساني و با حضور هيات منصفه مطبوعات برگزار شد.

برهمين اساس، هيات منصفه دادگاه مطبوعات پس از استماع كيفرخواست توسط نماينده مدعي العموم و تعدادي از شاكيان و مدافعات مديرمسئول روزنامه ورزشي نود، متهم را در مورد شكايت تيموري مبني بر نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي با اكثريت آرا مجرم دانست.

همچنين هيات منصفه دادگاه مطبوعات مديرمسئول روزنامه ورزشي نود را در مورد شكايت ناصر احمدپور مبني بر توهين و نشر اكاذيب با اكثريت آرا مجرم اعلام كرد.

برهمين اساس، مدير مسئول روزنامه ورزشي نود در خصوص شكايت مديركل حقوقي و امور املاك سازمان تربيت بدني نيز با اكثريبت آرا از سوي هيات منصفه مطبوعات مجرم شناخته شد.

براساس اين گزارش، هيات منصفه مطبوعات مدير مسئول روزنامه نود را با اكثريت آرا مستحق برخورداري از تخفيف در مجازات دانست.
https://jahannews.com/vdchx-nm.23n6-dftt2.html
jahannews.com/vdchx-nm.23n6-dftt2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *