پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

صدرنشین خودروهای سرقتی را بشناسید

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۳۶
کد مطلب: 266132
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: 60 درصد پراید و 20 درصد پیکان در رده‌های اول و دوم خودروهای سرقتی استان قرار دارند.
به گزارش جهان، قنبر مداحی امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار کرد: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی از سوی صاحبان خودروها سرقت خودرو یا اموال داخل آن به میزان قابل توجهی در استان افزایش یافته است.
 
وی افزود: در این زمینه خودرو پراید به ویژه مدل‌های قدیمی با 60 درصد و خودرو پیکان با 20 درصد و 20 درصد دیگر ‌خودروهای سرقتی بودند.
 
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: 45 درصد سرقت‌ها مربوط به وسائط نقلیه خودرو، موتورسیکلت و وسائل داخل خودرو هستند.
 
وی تصریح کرد: 90 درصد سرقت خودروها در آذربایجان‌شرقی کشف شده است.
 
مداحی ادامه داد: استان آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌هایی بوده که در سایه همکاری و تعامل مردم، سازمان‌‌ها و دستگاه قضایی با پلیس، امنیت مطلوبی داشته و در 9 ماهه امسال 198 باند سرقت شناسایی و متلاشی شده است.
 
وی در ادامه ضمن اشاره به کشف جرایم مهمی از قبیل سرقت در استان گفت: در این مدت بیش از 151 نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند و با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی محل خرید و فروش اموال مسروقه پلمب شده و مالخران بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
کشف 72 درصد سرقت‌ها در آذربایجان‌شرقی
 
مداحی با بیان اینکه 72 درصد سرقت‌ها در استان آذربایجان‌شرقی کشف شده است، اظهار کرد: متاسفانه وقوع سرقت‌های خرد درصد قابل توجهی افزایش دارد.
 
وی ادامه داد: سرقت‌های منازل، مغازه، طلافروشی، محموله، دخل‌زنی و جیب‌بری در 9 ماهه امسال کاهش داشته و بعضی جرایم مثل سرقت خودرو، موتورسیکلت و کیف‌قابی افزایش را نشان می‌دهند.
 
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: 81 درصد جرایم وقوعی در استان آذربایجان‌شرقی مربوط به انواع سرقت‌ها، 13 درصد جرایم وقوعی به جرایم جعل و کلاهبرداری و شش درصد جرایم مربوط به جرایم خشن است.
 
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: 70 درصد سرقت‌ها، 85 درصد جرایم خشن و 89 درصد جرایم جعل و کلاهبرداری در 9 ماهه امسال در استان آذربایجان‌شرقی کشف شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *