پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

سپاهان: به جای سنگ‌اندازی کمک کنید

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 371991
‌مهرزاد خلیلیان گفت: برای اولین بار باشگاهی ایرانی توانسته برای بازی با فنرباغچه اقدام کند. البته ما برای رفتن به این سفر هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنیم و میهمان هستیم اما فقط می‌خواهم بگویم که به جای سنگ‌اندازی به ما کمک کنید.
به گزارش جهان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه داوران اصفهانی در سطوح ملی و بین‌المللی عملکردی خوب داشته‌اند ولی در بخش مربیان هنوز کمبودهایی داریم. مربیان اصفهانی زیادی داریم مثل ابراهیم‌زاده و یاوری اما در سطح ملی نیستند. اگر هوای باشگاه‌هایتان را ندارید اشکالی ندارد حداقل هوای مربیانتان را داشته باشید.

خلیلیان با اشاره به تیم‌های پایه گفت: باید مربیان پایه را ارزیابی کنیم و برای این که بتوانیم نتایجی بهتر در فوتبال بگیریم به مربیان پایه بیشتر بها دهیم؛ چرا که برای داشتن فوتبالی خوب باید از بچه‌ها شروع کنیم. اگر بخواهیم فوتبال حرفه‌ای داشته باشیم باید حرفه‌ای‌تر نگاه کنیم. باید به مدارس فوتبال بیشتر توجه شود؛ چرا که فوتبال دنیا به سمتی حرکت می‌کند که باید به بچه‌ها بیشتر بها دهیم.

وی با بیان این که فوتبال حرفه‌ای این نیست که بازی‌ها را از شبکه‌ها پخش کنید و بعد حق فوتبال را ندهید، خاطرنشان کرد: برای اولین بار باشگاهی ایرانی توانسته بازی با فنرباغچه را ترتیب دهد البته ما برای رفتن به این سفر هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنیم و میهمان هستیم اما فقط می‌خواهم بگویم که به جای سنگ‌اندازی به ما کمک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *