پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

دستگیری ۴ شکارچی متخلف در خوی

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 403995
رئیس حفاظت محیط زیست خوی از دستگیری چهار شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش جهان، جعفر محمدپور امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی گشت‌زنی اکیپ حفاظت محیط زیست خوی چهار شکارچی متخلف در اطراف منطقه حفاظت شده مراکان دستگیر شد‌ند.

وی ادامه داد: این شکارچیان با کار اطلاعاتی مامورین منطقه از مبدا حرکت تحت تعقیب قرار گرفته و در داخل منطقه حفاظت شده مراکان در زیستگاه قیزیل قیه قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

محمدپور اضافه کرد: از شکارچیان متخلف یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی ۲۷۰ دوربین‌دار و یک قبضه اسلحه برنو به همراه ادوات شکار کشف شد و متخلفان با تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی در ادامه به شکارچیان غیرمجاز که به حوزه‌های استحفاظی محیط زیست خوی وارد می‌شوند، هشدار داد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست خوی و منطقه حفاظت شده مراکان به طور شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید برابر با قانون و با قاطعیت برخورد خواهند کرد.
https://jahannews.com/vdchwxnkm23nvwd.tft2.html
jahannews.com/vdchwxnkm23nvwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *