پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۷

اکنون نوبت مردم است؛هشدارنسبت به لیست انتخاباتی تزویرو ریا

شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 179797
اکنون نوبت مردم است؛هشدارنسبت به لیست انتخاباتی تزویرو ریا
سرویس سیاسی جهان-جريان انحرافي پس از مدت ها حركت در سايه و سوء استفاده از موقعيت هايي كه از آن بهره مند بود، توسط عده اي از خواص با بصيرت مورد شناسايي قرار گرفت و پس از روشنگري‌ هايي كه صورت گرفت، پرده از انحراف و تزويرش كنار رفت. 

اين مسئله به هيچ وجه اتفاق كوچكي نبود. آنها از شبكه اي بزرگ برخوردار شده بودند و با استفاده از موقعيتي كه بودن در كنار دولت، اين موقعيت را به آنها بخشيده بود توانسته بودند تا حدي هدف‌هاي خود را به پيش ببرند. لذا قرارگيري در مقام مقابله با اين باند منحرف و افشاي انحرافات مختلف آنها به هيچ وجه ممكن نبود مگر با برخورداري برخي خواص و قشرهاي مردمي از بصيرت و غيرت انقلابي. كه البته اين امر مهم به فضل الهي محقق شد و اقدام انقلابي اصولگرايان واقعي نتيجه مهمي را به منصه ظهور رساند. 

در موقعيت كنوني، عمده افكار عمومي و قشرهاي مختلف جامعه با منش، رفتارها و تفكرات گروه انحرافي و چهره هاي آن آشنا شده اند و هيچ كس نيست كه آنها و تخلفاتشان را نشناسد. اما نكته مهمي كه وجود دارد چشم دوختن گروه انحرافي به آوردگاه مهمي به نام انتخابات است. 

اخباری موثقی که در دست است حاکی از آن است که جریان انحرافی تلاش دارد در شهرستان ها با هزینه ها گزاف عده ای را به داخل مجلس بفرستد و از این طریق اکثریت مجلس را بدست آورد.

آنها منتظرند تا نتيجه تمام اقدامات خود را طي بيش از ۶ سال گذشته، در انتخابات پيش رو درو كنند و از آن پيروزي احتمالي براي خود، پله هاي بعدي را بسازند. 

مردم بايد بدانند كه جريان انحرافي و گروه غلط! براي اين عرصه حساس خواب هاي شومي ديده است كه اگر بيداري مردمي در كنار روشنگري‌هاي خواص، هم‌ افزايي مطلوبي نداشته باشد، نتيجه تلخي عايد صاحبان اصلي انقلاب كه مردم اند خواهد شد. 

در واقع، جريان انحرافي، در انتخابات پيش رو ممكن است به هر دستاويزي متمسك شود تا بتواند كانديداها يا نمايندگاني را از آن خود كند. و اين خواسته كه نتيجه آن جز به خطر افتادن جايگاه مهم مجلس شوراي اسلامي نخواهد بود، خنثي نمي شود مگر آنكه مردم ما، با بيداري و بصيرت خود جلوي آن را بگيرند. 

اينك نوبت آنهاست كه پس از روشنگري و تبيين هاي صورت گرفته توسط خواص و چهره هاي مبرّز و دلسوز انقلاب و كشور، تكليف خود را در قبال گروه انحرافي انجام دهند. 

قشرهاي مختلف مردم بايد بدانند كه تعيين مرز تمام كانديداهاي انتخابات مجلس نهم با گروه انحرافي يك ضرورت مهم است. 

ضرورتي كه هيچ يك از ما نبايد آن را فراموش كنيم. در واقع كانديداهايي كه مطمع گروه انحرافي قرار گرفته اند شايد بتوانند در مورد تمامي مقولات روز جامعه موضعي مزوّرانه اتخاذ كنند اما اعلام ضديّت با گروه انحرافي، تفكراتش و چهره هايش، مسئله اي است كه آنان را در مظان پاسخگويي هميشگي نسبت به مقوله اي به نام "انحراف" قرار خواهد داد. 

تنها با احتياط در اين مسئله است كه مي توان مهره هاي سفيد و خاكستري گروه انحرافي را شناسايي و آنها را در رسيدن به اهداف غلطشان ناكام گذاشت. 

در حقيقت، خطري كه به واسطه حضور اينان، مجلس و در ادامه كشور را تهديد مي كند، آنچنان است كه برخي بزرگان و چهره هاي متفكر نظام نيز معتقدند، شايد يكي از بزرگترين خطراتي باشد كه طي ۳۲ سال گذشته كشور را تهديد كرده است. 

و اين خطر بزرگ جز با هوشياري مردم و اهتمام قشرهاي مختلف جامعه در جلوگيري از ورود عوامل گروه انحرافي به مجلس شوراي اسلامي محقق نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بزرگترين خطر براي اين مملكت مشغول شدن مسئولين دولتي و مجلسي به دعواهاي سياسي و كشمكش‌هاي بي حاصل پشت پرده است. اين اموره كه مردم رو دلسرد ميكنه و خطرات بعدي رو متوجه نظام. پس لطفا دست از اين دعواهاي خاله زنكي برداريد و به كار خودتون مشغول باشيد. اونوقت مردم هم بهتر حق رو از باطل تشخيص ميدن
به نكته اي اشاره كرده ايد كه جاي كار بيشتري دارد. ان شاء الله اين انقلاب توسط صاحب اصلي آن حفظ خواهد شد
انشاالله در این انتخابات سپاس گذار خدمات رییس جمهور و انتخابات نمایندگان واقعی مردم خواهیم بود و پاسخ سیاست مداران رو خواهیم داد و نشون میدیم تزویر واقعی چه کسانی هستند
Iran, Islamic Republic of
آيا جريان انحرافي فقط در اطراف دولت است و در مجلس و قوه قضائيه و ارگانهاي ديگر وجود ندارد؟
آيا فقط چند نفر نزديك رئيس جمهور مشكل دارند و اين همه مسئولي كه در فتنه 88 يا سكوت كرده و يا مواضع دو پهلو گرفته همه پاك و معصومند؟
مردم بيدار هستند مثل هميشه و الحمدلله شوراي نگهبان پاسدار قانون اساسي است و مردم خوب ميدانند كه كسانيكه در دو سال گذشته سكوت كرده اند و يا مواضع دو پهلو گرفته اند و يا بي محابا به رئيس جمهور منتخب مردم توهين و حمله كردند تا عقده هاي درون خود را بيرون بريزند و تمام كسانيكه از محبوبيت و پشتكار رئيس جمهور ولايي و مردمي سوء استفاده ميكنند و تمام كسانيكه در اين 22 سال رهبري حضرت آقا حركات موازي و يا سوء رفتار و يا مخالفتي با رهبري داشته اند همه و همه جزء جريان انحرافي هستند و نه فقط 4 نفر دور رئيس جمهور؟
اگر كانديداها گفتند كه با جريان انحرافي مخالفند و وقتي رأي آوردند مثل برخي نمايندگان فعلي با مشايي روبوسي كردند، چه؟ آنوقت چكار بايد كرد؟
اينكه بگوييم جريان انحرافي از اول انقلاب بوده حرف درستي هست اما بايد دانست الان به صورتي مشخص تر خود را علني كرده كه بايد سعي كرد از اين موارد علني دور بود
United States
از آنجا که ملاک در احراز صلاحیت ها توسط شورای نگهبان است از نظر من رای به هر کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شواری نگهبان جایز و بنا به تشخیص مردم است . و شرکت در انتخابات فریضه است . شما هم نگران نباشید شورای نگهبان کاندیداهای جریان انحرافی را رد صلاحیت خواهد کرد. ما باید از تاریخ درس بگیریم . شما همان روشی را در پیش گرفته اید که منجر به مجلس ششم شد هرچند بدترین مجلس بود اما قانونی بود. به هر حال شما خواص بدانید در این دوره مردم از شما جلوترند و نیاز به توصیه های کوته بینانه ندارند . مردم هم انحرافی هم بی بصیرت ها و هم ساکتین را کنار می گذارند. شما هم اینقدر برای راست سنتی تقلا نکن.
Iran, Islamic Republic of
" اکنون نوبت مردم است"
بیچاره مردم!!!

پس کی نوبت مسئولین است؟!!!
United States
تکلیف مردم چیست؟ آنها شما را مزور و ریاکار میدانند و شما آنهارا.
هردو گروه نیز داعیه دار پیروی از ولایت هستید اما در عمل.....
خدا خودش دعاهای رهبر گرانقدر را مستجاب نماید و عاقبت این ملت را ختم به خیر نماید
Iran, Islamic Republic of
ميزان راي ملت است.
Iran, Islamic Republic of
لطفا به این سوال پاسخ دهید:
آیا گروه انحرافی در استان های کشور هم همانند تهران به مردم شناسانده شده است...؟!
Iran, Islamic Republic of
چه فرقی بین ... اصولگرا ویا نماینده گروه انحرافی است؟ هرکسی سنگ خودش را به سینه میزند
Iran, Islamic Republic of
انحراف را باید در کمیته ی 7+8 جستجو کرد. افرادی که برای رسیدن به قدرت هر کسی که سر راهشان بود را تخریب کردند
Iran, Islamic Republic of
منحرفین را باید بیش از این به مردم معرفی کرد.
Iran, Islamic Republic of
خشکانیدن ریشه های انحراف هم یک ضرورت است. هنوز 7 ماه فرصت برای تبیین بیشتر ریشه های انحراف وجود دارد.
Iran, Islamic Republic of
امثال علی مطهری بدتر از جریان انحرافی نباشند بهتر نیستند
Iran, Islamic Republic of
پرداختن به جریان انحرافی یک ضرورت است اما نباید باعث غفلت ازجریان فتنه شود