جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۰
۳۰
آیا لهجه ها در تصمیم گیری تاثیرگذار است ؟

ظلم آشکار به چهار مدعی قهرمانی لیگ برتر

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب: 419394
آیا این سه امتیاز ظلم آشکار به تیم پرسپولیس و ۴ تیم دیگر مدعی یعنی تراکتورسازی، نفت، فولادو استقلال نبود.آیا این نوع قضاوت این شائبه را بوجود نمی آورد که شاید داوران از ترس مسئولان اصفهانی هوای این تیم را دارند.در ضمن بازی فشرده تیمهای مدعی در حالی که بازیهای حساس آسیایی را پیش رو دارند چه توجیهی دارد ؟
ظلم آشکار به چهار مدعی قهرمانی لیگ برتر
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا : در بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر در اواسط نیمه دوم در محوطه جریمه تیم سپاهان خطایی واضح روی مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس رخ داد که داور مسابقه محمدرضا اکبریان باید طبق قانون اعلام پنالتی می‌ گرفت و مدافع تیم سپاهان وریا غفوری را به دلیل جلوگیری از موقعیت واضح و آشکار گل از زمین مسابقه اخراج می‌کرد ولی در کمال تعجب داور بازی به عمد یا غیرعمد! نه تنها پنالتی آشکار را نگرفت بلکه به طارمی هم کارت زرد داد!؟

گفتنی ست در برنامه ۹۰ هم به واضح بودن پنالتی توسط کارشناس داوری یعنی مسعود مرادی تایید شد ، در ضمن در همان برنامه ۹۰ گل آفساید سپاهان هم بررسی شد و در زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد تصمیم کمک داور صحیح بود.

جالب این که عسگری رییس دپارتمان داوری هم اظهار کرد که داور پنالتی آشکار پرسپولیس را نگرفت به همین دلیل به اشتباه اعلام پنالتی نکرد. البته کمک داور می‌توانست در تصمیم‌گیری به داور کمک کند که این اتفاق نیفتاد.

عسگری درباره صحنه دوم که مربوط به گل مردود شده سپاهان است اینگونه توضیح داد: پس از اینکه گل سپاهان مردود اعلام شد شاهد اظهار نظرهای متفاوتی توسط کارشناسان داوری پس از پایان بازی بودیم. بعد از اینکه فیلم بازی به دستمان رسید این صحنه را به دقت مورد بررسی قرار دادیم و همانگونه که در تصویر مشخص است کمک داور با دقت و جایگیری صحیح به درستی اعلام آفساید کرده است.

حال خودتان قضاوت کنید اگر داور پنالتی بازی را که در اواخر بازی می گرفت ، نتیجه بازی دو بر صفر می شد و سپاهان هم ۱۰ نفره می شد و در آن صورت به احتمال فراوان پرسپولیس برنده میدان می شد و در ضمن ۳ امتیاز باد آورده نصیب سپاهان نمی شد تا تیمی که در اصفهان مقابل گسترش شکست خورده بود با این برد احیا شده و به جمع مدعیان بپیوندد!؟

آیا این سه امتیاز ظلم آشکار به تیم پرسپولیس و ۴ تیم دیگر مدعی یعنی تراکتورسازی، نفت، فولادو استقلال نبود .

پرسش این است که چرا همیشه در بازیهای پرسپولیس و سپاهان اشتباه داوری بسود سپاهان است!؟

بازی دو تیم و نمایش خنده دار قهرمانی داور آن بازی که یادتان است...نیمه نهایی جام حذفی و نهایی حذفی و...آیا این نوع قضاوت این شائبه را بوجود نمی آورد که شاید داوران از ترس مسئولان اصفهانی هوای این تیم را دارند...

در ضمن بازی فشرده تیمهای مدعی در حالی که بازیهای حساس آسیایی را پیش رو دارند چه توجیهی دارد ؟

به هر روی همان سه امتیاز موجب شد تا این تیم اصفهانی شانس اول قهرمانی با شد !

سپاهان در ۳ بازی آینده خود باید برابر تیم های نفت مسجدسلیمان،استقلال خوزستان وسایپا قرار گیرد،۲تیم ته جدولی که ضعیف تر از سایرین کار کرده اند وسایپا که در هفته آخر هیچ انگیزه ای برای صعود به رتبه های فوقانی یا ترس از سقوط به پله های پایین ندارد....
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احد
این فدراسیون و آقای ت دوست ندارن تراکتورسازی قهرمان بشه..
حالا اگه استقلال جای سپاهان بود داد همه در میومد
میزان
ایول جهان حرف حق رو زدی
مواج
سپاهان بدون کمک داور هیچ وقت قهرمان نمیشه
مهدي رحيمي
چندساله به همت شهرستانيها استقلال وپرسپوليس نمي تونن حتي به قهرماني نزديك بشن . توي بازي سپاهان وپرسپوليس چندين خطاي موثر و پنالتي براي سپاهان گرفته نشد ولي هيچ كس حرفي در موردش نزد واصلا همه چيز فراموش شد و فقط خطاي مشكوك به پناتي روي طارمي رو دارن پيرن عثمان ميكنن . دوستي كه اين مطلب رو نوشتي بهتر نيست كمتر جانبدارانه بنويس ويكطرفه به قاضي نري . شما چند ساله همين بهانه روداريد كه چون آقاي تاج اصفهاني پس هواي اصفهاني ها و داره نميگيد كه سپاهان و ذوب آهن خودشون دارن خوب بازي ميكنن!
سروش
اونوقتي كه مهدي شريفي آقاي گل ليگ رو نديد ميگرفتيد انصافتون كجا بود؟
وقتي بازي تكنيكي ذوب آهن رو تحمل نمي كنيد مجبوريد بگيد تاج اصفهانيه.
وقتي جوان گرايي سپاهان رو نمي بينيد بهانه اي جز تاج نداريد.
وقتي سپاهان به شهرستاني ها دل و جرات قهرماني داد شماها بهونه گيري كردين.
عدالت
واقعا در حق 4 تیم مدعی یعنی تراکتورسازی، نفت، فولادو استقلال ظلم شد قابل توجه آقای تاج و دوستان
موسی
قهرمانی حق تیم نفت است
آزاد
همه همدست شدن تا علی منصور یعنی نفت قهرمان نشه..متاسفم
اکبری
راستی چرا از رستوران مشهد توسط س.. ب ق ..چیزی نمی گید مرگ بر مافیای فوتبال
اس اس
حق استقلال هم خورده شداگه سپاهان میخورد بسود ما بود
Romania
واقعا برای جهان متاسفم
امید
امتیاز مردم رو ببین خجالت بکش...
قاسمی
حرف حساب جواب نداره
علی
در بازی ماقبل ان نیز یک پنالتی خنده دار برای سپاهان گرفته شد در مقابل تراکتور . در حالی که هیچ برخوردی نبود .ایا شما سراغ دارید داوری به ضرر سپاهان اشتب------------اه کند . من که در این 5 سال ندیدم.
آتیلا
دوست عزیز اگه یادتون بیاد که قلعه نوعی مربی تراکتور بود در بازی تراکتور استقلال، اقای ترکی یه پنالتی بنفع استقلال گرفت من خودم آنزمان میگفتم ترکی یار دوازدهم استقلال اما متاسفانه اشتباه کردم ترکی + فداسیون فوتبال یار دوازدهم ، سیزدهم و.... سپاهانند
mahin
اینطوری که همش از اول سال میگن ماقهرمانیممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد
اسدی هم که میدوند اهل کجاست...واقعا..
ناصری
چرا بازیهای لیگ فشرده برگزار میشه حتی داد منصوریان بااخلاق هم در اومد ..معلوم نیست چرا مسئولان عجله می کنند تیم ملی فوتبال کشورمان هم به این زودی ها بازی ندارد و تنها یک بازی در روز ۲۶ خرداد مقابل تیم نه چندان مطرح ترکمنستان دارد و سپس در شهریور ماه با تیم خیلی ضعیف گوام مصاف می دهد .
براساس اعلام برنامه مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی تیم ملی کشورمان در هفته اول با قرعه استراحت روبرو است. تیم ملی فوتبال ایران که در قرعه کشی دور دوم رقابت‌های جام جهانی در سید نخست قرار داشت باید طی هفت ماه آینده، چهار دیدار با تیم‌های همگروه خود انجام دهد .
فرهاد
خستگی رو تیم نفت هم اثرگذار بود و کاملا مشهود بود حتی برای تیم جوان فولاد واقعا برای مسئولان فوتبال خودمان متاسفم..
یک اصفهانی
جای تعجب دارد.طرفداری از تیمهای تهرانی
تیمهایی که بازیکنانشان غیرت و تعصب را قورت داده اند و اگر یکی دو هفته دستمزدهایشان عقب بیفتد کیفیت تیم غوغا میکندسالهاست صدا و سیما و رسانه های عظیم تهرانی از امکاناتشان استفاده و تیم های شهرستانی را می کوبند.ایا اکر بر عکس این قضیه اتفاق می افتاد تتر مشابه علیه استقلال و پرسپولیس میزدید؟
شما رسانه های تهرانی از این ناراحتید که در لیگ برتر سپاهان و ذوب و فولاد و ... برتر هستند.اصلا هر تیمی غیر از استقلال و پرسپولیس که پر از حاشیه و /..قهرمان بشود فرق نمی کندمن اصفهانیم اما دوست دارد هر تیمی بشود غیر از این دو تیم.
آتیلا
lمنم دوست دارم هر تیمی قهرمان سه بجز سپاهان !
مهدي رحيمي
انشاالله سپاهان براي چندميت بار قهرمان ميشه شما حرص نخور دادا !
مهدي رحيمي
دمت گرم . ما سپاهانيم و هميشه قهرمانيم !
اونوقت به بازيكناي سپاهان دو ماه حقوق نميدن بازم قهرمان ميشن.
احسان
تاج و عزیز محمدی با چه کارنامه ای و از کجا به فوتبال اومدن و همه کاره شدن
آتیلا
امضا میخوای چیکار بازیهای باشگاهی و ملی آقایان تاج وعزیز محمدی از یادتون رفته شما سن سالتون کمه بیاد ندارین مخصوصآًً گلهای آقای عزیر محمدی در تیم ملی یاش بخیر
حامدی
خواب نما شدی ..حتما آقای پ دبیر سرویس جهان 35 ساله که خبرنگاره...آماراشو همه قبول دارن و رک حرفاشو میزنه...
منظورت تیم ملی ایرانه یا بنگ.....
سروش
تاج كسي هست كه سه سال سپاهان رو قهرمان كرد شما عادت دارين به نخبه كشي