شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶
۱۸

ذبح تبعه انگلیسی توسط داعش با زیرنویس‌ فارسی‌

يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 380199
گروه تروریستی «داعش» روز یکشنبه با انتشار ویدئویی مدعی شد «دیوید هینز» امدادگر انگلیسی را سر بریده است.
ذبح تبعه انگلیسی توسط داعش با زیرنویس‌ فارسی‌
به گزارش جهان؛‌ ابنا نوشت: گروه تروریستی «داعش» روز یکشنبه با انتشار ویدئویی مدعی شد «دیوید هینز» امدادگر انگلیسی را سر بریده است.

این فیلم را با زیرنویس فارسی در ادامه مشاهده کنید:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م.م
خدایا به این وقت عزیز ریشه همه کسانی که به اسم اسلام دست به جرم و جنایت میزنن رو نابود بفرما
واقعا این وهابی ها و به اصطلاح سلفی ها چه بویی از دینی برده اند؟؟؟
سعيد110
از اين خوشحال هستيم كه مزدوران اجير شده صهيونيست هاي كودك كش از مطالبي كه در غالب جنگ نرم در خصوص افشاي پشت پرده وظايف ضد اسلامي و ضد بشريت اين گروه خبيث كه فقط با صهيونيست هاي كودك كش قابل مقايسه اند، جگرشان آتش خواهد گرفت.

قابل توجه دوستان بسيجي ام
اگر در قالب جنگ نرم در فضاي مجازي به زبان شيرين فارسي مطلب بيدار كننده امت اسلام و نابود كننده جبهه كفر و تكفير بنويسيد، داعشي ها مي خوانند و چشمانشان كور خواهد شد.
طریقه کشتن در این بیابان کذایی آدم رو یاد فیلم های هالیوودی می اندازه
دست فوتوشاپ درد نکنه
... فریب نخورید...ساختگیه..دارن زمینه چینی حمله دوباره و تصرف عراق رو انجام میدن ...
مهدي رحيمي
دقيقا من هم همين فكر رو مبكنم كاري كه در افغانستان انجام دادن . طالبان را ساختن به جون مردم افغان انداختن وبعدش براي مبارزه با تروريسم به افغانستان حمله كردن . حالا اين سناريو رو دارن تو عراق اجرا ميكنن . داعش رو با دستهاي كثيف خودشون ساختن اونو به جان مردم سوريه وعراق انداختن و حالا ائتلاف راه انداختن براي نابودي داعش .واقعا بايد دشمن اصلي يعني امريكاي خبيث را شناخت . هر چه شرارت و خباثت در دنيا هست پشتش امريكاي نجس ايستاده است . مرگ بر امريكا
فیلم روی پرده آبی وساختگی است
سمیه
من مطمئن هستم اینا بلاخره یه جوری نسلشون منقرض میشه انگار که هیچوقت وجود نداشتن.به امید خداودعای امام زمانمون
واقعا براتون متاسفم که کشتن یک انسان رو ذبح می‌نامید.حرمت انسان چه میشود.هر چند این نظر رو نمیگذارید ولی‌ واقعا تیتر خبرتون شرم آوره.
Iran, Islamic Republic of
دروغه باباجان. برای توجیه افکار عمومی کشورشون و دنیا این باز هارو درمیارن.
یارو هیچ حرکتی از خودش نشون نمیده، آخه آدمی که سرشو میبرن اینطوریه؟!!! لااقل استیل بدنش به هم میخوره!!!!!!!1
United States
سر بی بی سی سلامت که میگه داعش گروه تروریستی نیست.
خوانین
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
محمد
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه ساختگیه و واقعی نیست این فیلم سر بریدن خبرنگار آمریکایی و این انگلیسی شما به چهره این انگلیسیه تو ثانیه های آخر نگاه کنید که چیزی رو آروم و با اشاره چشمش به یارو میگه بعد نشون میده که داره سرشو میبره اما خونی دیده نمیشه بعد تصویر قطع میشه و یهو سر طرف روسینشه این منو یاد یکی از فیلم هارولد لوید میندازه که برا اعتراف گیری سر افراد مظنونو میبرید میزاشت رو سینشون تا مجرم اصلی اعتراف کنه البته نمایشی
در کل اینم یه بازی جدید از آمریکا و متحدانشه خدا میدونه پشتش چه فتنه ای قرار داره که متضرر اصلیشم نه داعشه نه آمریکا و یارانش
بلکه مردم مظلوم منطقه هستن
انشاالله خدا نقشه هاشونو نقش بر آب کنه و به خودشون برگردونه
مودی
Iran, Islamic Republic of
یا این فیلم دروغ است یا اینکه سر این انگلیسی را در وقت دیگری بریده اند و تصویر جنازه بی سرش را با این تصاویر کنار هم گذاشته اند.وال امکان ندارد کسی که قرار است تا چند لحظه بعد او را بکشند آن هم با چاقو و بریدن سر ، این چنین محکم و آرام روی دو زانو بایستد و آرام سخن بگوید و حتی لحظه ای که چاقو را روی گلویش میکذارند تا ببرند هم تکان نخورد .
طیبی
پخش کردن این نوع فیلمها، فقط ایجاد وحشت کاذب بین مردم سود دیگر ندارد.
لطفا این نوع فیلمها رو پخش نکنننننننننننننننید.
Iran, Islamic Republic of
فيلم مشكوكه اگه راست باشه هنگام برش گلو بدن مرد انگليسي حداقل تكاني ميخورد وتقلايي صورت ميگيرد ؟ الله اعلم .به هر صورت هردو گروه خبيث وجنايتكارند هم انگليسي هابا نقشه هاي شيطاني براي منطقه ومسلمانان جهان و وهم داعشي هابا افكار وحشتناك ضد انساني اشان.
mehran
چرا کامل نشون نمیده