پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اکثر پرونده‌ها، شکایت دولت ازنمایندگان است

يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 420699
عضو هیئت نظارت بر امور نمایندگان مجلس گفت: اکثر پرونده‌های ارجاعی به هیئت نظارت مربوط به شکایت دولت از نمایندگان و در زمینه نطق‌ها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های آنها بوده است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم و عضو هیئت نظارت بر امور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسات هیئت نظارت بر امور نمایندگان اظهار داشت: هیئت نظارت به طور مرتب جلسات خود را برگزار کرده و به پرونده‌های در دستورکار خود رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: اکثر پرونده‌های ارجاعی به هیئت نظارت مربوط به شکایت دولت از نمایندگان و در زمینه نطق‌ها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های آنها بوده است همچنین برخی دیگر از پرونده‌ها مرتبط با شکایات مردمی و برخی نیز مربوط به اتفاقات حادث شده در مجلس و صحن علنی پارلمان است.

این عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، برهمین اساس تصریح کرد: تاکنون تمام پرونده‌ها مورد بررسی قرار گرفته و به پرونده‌های ارجاعی از دادگاه‌ها نیز پاسخ داده شده است.

غضنفرآبادی درباره پرونده مربوط به نطق علی مطهری نیز گفت: این پرونده هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که این پرونده در دستورکار هیئت نظارت است یا از دستورکار خارج شده؟ تاکید کرد که این پرونده در دستورکار هیئت قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *