پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تیمار عاشقان حسینی توسط هلال احمر

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 397191
امدادگران عاشقان حسینی در بزرگترین پیاده روی جهان با پیمودن ۳ هزار کیلومتر،خدمات متعددی به زائران ایرانی و ملتهای جهان اسلام ارائه کردند که از مهمترین آنها،نجات جان کودک دوساله ای از مرگ بود که در قالب «۲۰ فلاش بک» و فیلم به ثبت رسید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بزرگترین پیاده روی جهان با حضور چشمگیر عاشقان حسینی به پایان رسید ولی یکی از ده‌ها و حتی صدها تصاویری که در جاده ۸۰ کیلومتری نجف - کربلا در تاریخ به یادگار ماند خدمت رسانی به این زائران بود، نهادها و سازمان‌های متعددی در این مراسم بزرگ به زائران میلیونی آقا ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی کردند، از جمله آنها کاروان امدادی عاشقان حسینی (ع) بود که با پیمودن بیش از ۳ هزار کیلومتر (رفت و برگشت) و استقرار در جاده نجف - کربلا به زائران حسینی خدمات امدادی متعددی ارائه کردند که یکی از مهمترین این خدمات نجات جان کودکی دو ساله با ملیت عرب از مرگ بود که در روزهای نخست این پیاده روی به ثبت رسانند.

همچنین خدمات امدادی کاروان عاشقان حسینی (ع) مختص به زائران ایرانی نیز نشد و مسلمانان دیگر کشورها نیز از این خدمات بهره مند شدند، بطوریکه زائران کشور آذربایجان به نیکی از خدمت رسانی امدادگران یاد می‌کردند و با افتخار و با پرچم کشورشان با امدادگران عکس یادگاری می‌گرفتند.








در مجموع در طول بیش از ۱۰ روز فعالیت امدادگرانی که باید در سخت ترین شرایط و در چادهای خود روز و شب را برای خدمت به زائران حسینی سپری می‌کردند گذشت و به گفته مدیران سازمان امداد و نجات، کاروان اعزامی عاشقان حسینی به عراق در این مدت به نیم میلیون زائر کربلا خدمات متعدد امداد رسانی نظیر تست قند خون، فشار خون و خدمات سرپایی مانند پانسمان، بانداژ، انتقال به مراکز درمانی و اسکان اضطراری و غیره ... ارائه کردند تا بار دیگر به معنای واقعی خدمت به همنوع را نه در شعار بلکه در عمل خداپسندانه خود به مسلمانان جهان اسلام به نمایش بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
ضمن تشکر از اطلاع رسانی . مناسب بود به جای کلمه تیمار از عنوان دیگری نظیر خدمت رسانی استفاده می شد