پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

حذف قوانین مزاحم درتحقق اقتصادمقاومتی

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 377193
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حذف قوانین مزاحم با کمک دستگاه‌های اجرایی در برطرف شدن چالش‌های اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسین مظفر صبح امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان خصوصی و اساتید دانشگاه در استانداری گیلان تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند عزم ملی دانست.

وی با بیان اینکه نظارت بر احکام می‌تواند کشور را به رشد و شکوفایی برساند، اظهار کرد: کشور با اسراف مخالف است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به عزم ملی و حرکت جهادی است، تصریح کرد: در این راستا همکاری دستگاه‌ها مهم است.

وی فراهم شدن زمینه توسعه صادرات را در تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار دانست و گفت: برگزاری جلسه با تمام مسئولان و فعالان اقتصادی تاثیرگذار است و این موضوع توسط قوه مقننه دنبال می‌شود.

مظفر حذف قوانین مزاحم با کمک دستگاه‌های اجرایی را در برطرف شدن چالش‌های اقتصاد مقاومتی را در حال انجام عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ دستگاه اجرایی در زمینه سیاست کلی مشخص شده است، خاطرنشان کرد: ۲۰۸ برنامه در این راستا تهیه شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح بر اینکه نسبت به سیاست کلی اقتصاد مقاومتی جلوتر هستیم، یادآور شد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به همکاری، عزم ملی و روحیه جهادی طبق فرمایش مقام معظم رهبری است.

محمدابراهیم مداحی، مسئول دبیرخانه اقتصاد مقاومتی نیز در نشست مذکور توجه به دانش‌بنیان و به‌کارگیری امکانات در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را تاثیرگذار دانست.
https://jahannews.com/vdchwqnxx23nqzd.tft2.html
jahannews.com/vdchwqnxx23nqzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *