جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱۶
پرویز سروری:

عده‌ای در داخل پژواک رسانه‌های ضدانقلاب شده‌اند/ عوامل اسیدپاش باید قصاص شوند

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 387697
قائم‌مقام جمعیت رهپویان با اشاره به تلاش برخی رسانه‌ها برای مرتبط کردن حادثه اسیدپاشی با نیروهای ارزشی جامعه گفت: بعد از فتنه ۸۸ عده‌ای در داخل پژواک سخنان و رسانه‌های ضدانقلاب شده‌اند و هر چیزی که آن‌ها نشخوار می‌کنند، می‌بلعند.
عده‌ای در داخل پژواک رسانه‌های ضدانقلاب شده‌اند/ عوامل اسیدپاش باید قصاص شوند
به گزارش جهان؛ پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حادثه اسیدپاشی در اصفهان و ضرورت برخورد قاطع نیروهای انتظامی و امنیتی با عوامل این جنایت اظهار داشت: طبیعتاً در زمانی که ما به هفته امر به معروف و نهی از منکر نزدیک می‌شویم و شرایط برای بیان این فریضه تعطیل شده فراهم می‌شود ارتکاب این جنایات تأمل‌برانگیز و سؤال‌ برانگیز است و خود این عمل منکر است و به هر بهانه‌ای که این کار صورت گرفته باشد یک عمل زشت و غیرانسانی است.

وی با اشاره به برخی افراد و رسانه‌ها که سعی می‌کنند این حوادث را به نیروهای ارزشی و مؤمن جامعه نسبت بدهند، تصریح کرد: این عوامل خودفروخته از امری که نظام و امت حزب‌الله از آن تبرّی می‌جوید، قصد فضاسازی دارند و می‌خواهند این حوادث را در قالب امر به معروف و نهی از منکر به جامعه معرفی کنند.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد:‌ هرچند کسانی که در این حوادث قربانی شدند موجب ناراحتی جامعه شدند اما خطر کسانی که می‌خواهند این موضوع را به نظام مرتبط کنند بیشتر است زیرا می‌خواهند این جنایات را به کسانی که در صف خدمت به مردم هستند نسبت بدهند و این موضوع پذیرفتنی نیست.

سروری با تأکید بر اینکه سیستم انتظامی و اطلاعاتی کشور باید با عوامل این حادثه برخورد قاطع کند، خاطرنشان کرد: این افراد را باید به مردم معرفی کرد و به اشد مجازات باید برسند و هم‌اکنون نوبت دستگاه‌های اطلاعاتی است که وارد صحنه شده و این افراد را شناسایی و دستگیر کنند.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان با ذکر این نکته که مدت‌ها است بعد از فتنه ۸۸ عده‌ای در داخل پژواک سخنان و رسانه‌های ضد انقلاب شده‌اند، بیان داشت: هرچیزی که رسانه‌های ضد انقلاب و معاند نشخوار می‌کنند این افراد و رسانه‌ها می‌بلعند.

وی ادامه داد: موجب تأسف است کسانی که در داخل جمهوری اسلامی خودشان را تعریف می‌کنند و بعضاً از جمهوری اسلامی ارتزاق می‌کنند سعی در جهت‌دهی به افکار عمومی دارند و نیروهای حزب‌اللهی را با این حوادث مرتبط می‌دانند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به شیوه برخورد با این افراد و رسانه‌ها اظهار داشت: دستگاه قضایی باید این افراد را احضار کند و از آنها بپرسد دلایل شما برای پیوند زدن حادثه اسیدپاشی به نیروهای ارزشی چیست و مدارک شما چه مواردی است؛ به این ترتیب چهره دروغ‌پرداز آنها مشخص خواهد شد و هرکسی اقدام به این کار کرده باشد و در هر مقام و منصبی که قرار گرفته باشد باید با او برخورد قاطع و بدون اغماض صورت بگیرد.

سروری در پایان تصریح کرد: این افراد و رسانه‌ها برای قربانیان حادثه اسیدپاشی دلسوزی نمی‌کنند بلکه می‌خواهند تکرار کننده تهمت‌های عوامل ضد انقلاب باشند و جمهوری اسلامی بالاخره باید یک روز با این رفتار ناجوانمردانه برخورد قاطع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وزارت اطلاعات باید جلوی رسانه های جیره خور انگلیس و آمریکا که بلندگوی این عناصر ضد انقلاب هستند رو بگیره
United States
چطور برخی مسائل کوچیک خییلیییییی زود جمع می شه اما این به این تابلویی خیر؟
صفر سوخته سرائی اصل
اگر اون دختره آمنه اون پسری که اسید پاشی کرده بود رو قصاص می کرد الان یه عده دوربرنمی داشتن
جای آن است گه اصلاح طلبان خجالت زنند بر دل خود
زین تغابن که....
آخه با اسید آدم جو سازی می کنه؟
فارض
... شعر حافظ : جاى آنستكه خون موج زند در دل لعل
زين تغابن كه خزف ميشكند بازارش !
آخه عمو جون! اين كجاش شبيهه به خجالت زدن اصلاح طلبانه؟ تازه، مگه خجالت زدنيه؟ تو كه ذوق شعر ندارى چرا از چراخعلى يا توفيقى از قزوين يا كريم شيره اى كمك نميگيرى؟
کریم شیره ای
فارژ جون تورا به خدا برام دردشر درشت نکن همین که به تو کمک میکنم برای هفت پشتم بشه
بهمن فروتن
همه این قضایا زیر سر اون بی بی سیه حروم زادست جا داره گردانندگان این شبکه کثیف کمی بیشتر حالت عادی داشته باشن تا انقد پستی نکنن
جهان نیوز منتشر کن.مرگ بر انگلیس
United States
چشم بسته غیب گفتیا
مرگ برانگلیس
Iran, Islamic Republic of
وقتی رئیس مهور اون موضع رو می گیره از بقیه چه انتظاریه که جناب سروری دارن؟
توفیقی از قزوین
برخی از رسانه و روزنامه های معلوم زنجیره ای که تکلیفشان معلوم است ولی از برخی از روزنامه های مدعی ارزش و اخلاق مثل روزنامه جمهوری اسلامی تعجب اور است
United States
می بینی کاسه لیس های بی بی سی چطوری با منفی وارد می شن؟
حامد
United States
منطق حکم می کند که نمی توان بدون سند و مدرک گروه یا جریانی رو مسئول این کار معرفی کرد و نظر قطعی داد ولی به عنوان یک احتمال با توجه به سوابق گذشته ...دست به چنین کاری زده باشند
Iran, Islamic Republic of
...مگرخداوند متعال نفرموده است که : لااکراه فی الدین ؟
Iran, Islamic Republic of
اسیدپاشی ازهمه قتلهاوجنایتهابدتروکثیفتراست و اسید پاش نه ایمان دارد و نه مروت و نه انسانیت .
طاهر
United Kingdom
بله بخصوص کیهان که تمام سایتهای ضد انقلاب را رسد می کند تا مطلبی علیه خانواده هاشمی بزرگ پیدا کند و به همه بگوید.
Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعات باید جلوی اسید پاشی رابگیرد نه جلوی افشاکنندگان جرم و جنایت را .