جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

«شیار ۱۴۳» ۲ میلیاردی شد

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 397092
فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار تا پایان روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه توانست به گیشه ۲ میلیاردی دست پیدا کند و فیلم‌های سینمایی «میهمان داریم» عسگرپور و «مستانه» حسین فرح‌بخش نیز در آستانه نیم میلیارد فروش قرار دارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده تا پایان شب گذشته پنجشنبه ۲۷ آذرماه فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار به فروشی بالغ بر ۲ میلیارد تومان دست یافت.

امیر قطبی مدیر پخش موسسه فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گیشه این فیلم را تا پایان روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه در تهران ۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان و در شهرستان ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که مجموعه فروش این فیلم به مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین گیشه فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» ساخته قربان محمدپور نیز که پخش آن به عهده فیلمیران است تا پایان روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه به ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است.

این فیلم در تهران با در اختیار داشتن ۴۲ سینما و ۲۹ روز نمایش ۵۷۰ میلیون تومان و در شهرستان ۲۶۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

عبدالله علیخانی تهیه کننده فیلم سینمایی «مستانه» ساخته حسین فرح بخش نیز فروش این فیلم را تا پایان روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه در تهران ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

سعید خانی مدیر پخش موسسه نسیم صبا نیز در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس ضمن ابراز رضایت از گیشه فیلم سینمایی «بیگانه» ساخته بهرام توکلی فروش این فیلم را تا پایان روز پنجشنبه ۸۰ میلیون تومان اعلام کرد.

«بیگانه» شب گذشته ۱۲ میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده و در حال حاضر ۱۳ سینما در اختیار دارد و البته سینماهای شهرهای مشهد، گرگان، رفسنجان، رشت و سنندج نیز میزبان این فیلم هستند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری نیز گیشه فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور را طی روزهای چهارشنبه ۳ میلیون تومان، پنجشنبه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

این فیلم در تهران ۲۴۲ میلیون تومان و در شهرستان ۱۸۵ میلیون تومان به فروش رسیده است که مجموع فروش «میهمان داریم» تا پایان روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۴۲۷ میلیون تومان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *