پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

ورود سازمان‌بازرسی به موضوع سیب‌زمینی

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب: 457897
مدیرکل بازرسی استان فارس گفت: سازمان بازرسی به طور جامع و کامل موضوع امحای سیب زمینی در فارس را بررسی می کند.
به گزارش جهان، کاظم اکرمی در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه پیگیری کامل در خصوص صحبت های مطرح شده مبنی بر امحای سیب زمینی در استان را انجام داده ایم، تاکید کرد: آنچه که سازمان بازرسی استان به آن ورود پیدا کرده بررسی کامل و جامع این موضوع است.
 
وی تصریح کرد: در مرحله اول پیگیری می کنیم که میزان دقیق امحا چقدر بوده و دلیل این کار نیز باید روشن شود.
 
مدیرکل بازرسی استان فارس ادامه داد: موضوع دوم در دست بررسی نیز دلیل امحا است که در این راستا باید تحقیق شود که امحا به دلیل فساد سیب زمینی بوده یا اینکه موضوع تنظیم بازار مطرح است.
 
اکرمی یادآور شد: چنانچه این امحا به دلیل فساد سیب زمینی بوده نیز باید بررسی شود که این فساد به دلیل سهل انگاری در نگهداری بوده و یا اینکه بازار توان خرید نداشته است.
 
وی تاکید کرد: چنانچه این امحا نیز به دلیل تنظیم بازار انجام شده باشد نیز تحقیق خواهیم کرد که روال قانونی کار انجام شده یا خیر.
 
مدیرکل بازرسی استان فارس ادامه داد: سازمان بازرسی استان فارس به طور کامل و جامع موضوع را بررسی و نتیجه تحقیقات را اعلام خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به نظر میرسه موضوع واضحه. نفع شخصی در میانه. با بیت المال می خرن و امحا میکنن تا سیب زمینی های انبار مونده ی خودشون رو با قیمت بفروشن. الله اعلم